KOPe liepos men. buvo pasitarimas šiuo klausimu, buvau pakviestas ir aš. Karinės oro pajėgos yra privelegijuotos visame pasaulyje ,
europoje o taip ir LT, mes visada privalome pranešti KOP ,O JIE VISADA PADARYS SAVO NUOŽIŪRA. Jie savo skrydžių nederina nei su CAA ,nei su su civilinės aviacijos valdymo bokštais, ir jeigu eskadrilės vadas sugalvojo, kad reikia pilotus pratestuoti tam tikromis sąlygomis arba tam tikroje zonoje - visi civiliniai orlaiviai privalo iš ten dingti arba keisti kursą. Jų lėktuvų radarai mato net 3 skraidancias žasis, kitas klausimas - kaip konkretus pilotas i tai reaguos, vienas gali pasukti i šon
a, o kitas prasineš šalimais, mes turėjome panašių atvej
u Anglijoje ,Čekijoje ir Vokietijoje - ten visiems labai senai aišku, kad nuo kariški
u saugok savo užpakalį, priekį, viršų ir apačią. Vilniaus ir Baltarusijos pasienio zona yra testuojama kas savaitę ir da
zniau, jų skryd
zi
u planų, nei laiko, nei vietos tikrai nežinosim ir informacijos negausim, kariškių bokštas aplamai į jokius pokalbius neina, nes kai jie skraido, skrydžių valdyme s
edi ne LT kariškis ,o jų, ir daugumoje būna eskadrilės vadas /jeigu ne pats ore/.Taigi
(,) skraidydami b
ukim budr
us......
Iš esmės NATO karini
u oro pajegų LT negali kontroliuoti net savo oro erdvėje /generolo
zodžiai.../.Lietuvos tarnybos gauna tik patvirtintus reglamentinius skrydžius pagal bendr
a savitarpio pagalbos programą,o apie kitus skryd
zius mes visi su
zinom tik kai jie būna jau ore. Iš kari
ski
u kalbų supratau, kad mūsų pranešama informcija pasiekia tik LT KOPą, kurie beveik neskraido.