Kad juostos keičia sparno charakteristikas tai čia faktas, klausimas kiek. Ilgos, plačios juostos tikrai atrodo įspūdingai, tačiau jei skrendama su senu ar lėtu sparnu, kuris yra arčiau srauto nurovimo - gal geriau tas juostas pasitrumpint?
Gintaro atveju, man kyla klausimas kiek įtakos turi sparno amžius. Ar nebus čia susidėję keli faktoriai, kad senas sparnas, juostos, gal dar pats tuo momentu kažkiek klevantomis pristabdė... Sunku čia pasakyt kaip ten buvo, bet dažniausiai tokiuose atsitikimuose nebūna kažkoks vienas viską lemiantis faktorius.
1) Gal sparnas porėtas, nebelaiko slėgio savyje, gal stropos pasitampę/susitraukę buvo kažkiek? Išeitis būtų pasitikrinti/atsinaujinti sparną.
2) Gal juostos per didelės tokiam sparnui/svoriui? Tada išeitis būtų trumpesnės/siauresnės juostos, kurios būtų padėjusios išvengti parašiutavimo.
3) Gal ten tikrai kokį kylantį oro srautą pagavo, kuris nurovė ir taip arti srauto nurovimo buvusį sparną?
Išvadas pasidarykim kiekvienas.
Na o jeigu kažkas nebenori su savo juostom skraidyti - aš mielai priglausčiau už protingą kainą

Žinoma kažkiek pasitrumpinčiau prieš skrisdamas ir gerai ištestuočiau ant žemės.