Puslapis 22

Re: Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Parašytas: 12 Lap 2010, 10:33
svajoklis
http://www.youtube.com/watch?v=a59524zc ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Parašytas: 02 Bir 2011, 15:11
Igoris
1. Saugok save bei skraidymo įrangą, startuok tiesiai ten iš kur vejas pučia.
2. Kilk jei turi tam pakankamai žinių bei dangūs tau leidžia.
3. Skaidyk kuo toliau/aukščiau nuo elektros laidu, medžio viršūnių, audringų debesų bei kitu pavojų.
4. Skrisdamas stebėk viska aplink, danguje ne vienas esi.
5. Nuolat galvok ar pakankamas aukštis, užgesus motorui saugiai nutūpti.
6. Laikykis VST taisyklių.
7. Trumpas savisaugos kursas
(patikrinta kitų ir savo patirties :) )

Re: Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Parašytas: 02 Bir 2011, 16:44
elisfly
Blia, bendzino baloj guli.

Re: Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Parašytas: 03 Bir 2011, 21:22
Almis
viktorio rašė:
skorpijo rašė:1. Užmirštama atsukti kuro bako alsuoklį

8 punkats geras...ko gero ipranta startuoti uzsimerke... :D o suktis gali ir i kaire ir i desine tik reik akis uzmesti i galus,bet va kaip pripranta zmones subine valyti is desines tai startuoja pansiai... :D o reik buti universalu... :D
jei ne teisus ,gali kas papildyti.... :D
Genialu tai kas paprasta ir mažiau bereikalingos painiavos, per kurią ir suklystama, po to ir pakylama ne pro ten klevantais prakištais ir pan. Jokio tikslo nematau sukiotis į abi puses, esmė juk apsisukti. Pagal tave visi turėtumėm ir rašyti mokėti abiem rankom, ir su auto vienodai greitai lėkti autostrada tiek priekin tiek ir atbuliniu, ir vaikščioti vienodai gerai tiek į priekį, tiek ir atgal, ir tt. Varžtų, grąžtų irgi yra kairio sukimo, bet įprastesni dešinio ir dažniausiai juos naudojam. Kitaip būtų amžina niekam nereikalinga painiava. Jei pasekmės vienodos, tai geriau tai daryti taip, kaip geriau moki ir kaip patogiau. Guldau sparną pasisukdamas į dešinę, keliu sukuosi į kairę. Viskas aišku ir jokios painiavos, tą žinočiau ir naktį prikeltas. :pleasantry:
Iš klaidų dar dadėčiau tokią kurią pavadinčiau aktoryste. Kai lakūnai nori tapti aktoriais, nieko iš to gero. Daugybė aviatorių daro lemtingas klaidas norėdami gerai pasirodyti prieš žiūrovus, fotikus, kameras. Bepozuojant prieš kameras ir padarius startavimo klaidą man pačiam teko kalnuose kaboti medžiuose. :fanaras: Prieš skrydį ir skrydžio metu reiktų susikaupti ir atsiriboti nuo pašalinių trukdžių.

Re: Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Parašytas: 13 Bir 2011, 19:59
svajoklis
neuzsegti koju dirzai
http://www.youtube.com/watch?v=rYouKw86 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

ikritimas i vandeni
http://www.youtube.com/watch?v=RFrtdIKq ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

negatyvas (perstabdymas)

http://www.youtube.com/watch?v=YGc0GjNi ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=YHU-sR-UsmQ&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Parašytas: 30 Kov 2012, 04:07
Kęstutis M
skorpijo rašė:1. Užmirštama atsukti kuro bako alsuoklį
Pasekmės : Traukos trūkumas kylant
Variklio užgesimas ore
Kuro bako sugadinima
s

2. Sėdama į sėdynę iškart pakilus
Pasekmės : Staigus kėlimo galios praradimas ir kritimas
Įrangos sugadinimas
Traumos


3. Ne iš tos pusės paimtas valdymas
Pasekmės : Apsisukęs valdymas apie laisvus galus, ko pasėkoje gali būti prarasta galimybė valdyti sparną
Įrangos sugadinimas
Valdymo stropų sugadinimas


4. Neužsegami kojų ar krūtinės diržai
Pasekmės : Pakabinimo sistemos geometrijos pakitimas
Galimybė iškristi iš sistemos
Įrangos sugadinimas
Traumos


5. Kylant ar skrendant nuspaudžiamas gesinimo mygtukas
Pasekmės : Esant mažam aukščiui didelė avarijos tikimybė
Trečiųjų asmenų turto sugadinimas
Įrangos sugadinimas


6. Atvirkščiai užsegti laisvi galai
Pasekmės : Gali būti prarasta galimybė valdyti sparną
Sparno skridimo krypties pakitimas


7. Persimetęs valdymas per stropas
Pasekmės : Gali būti nevaldoma ta sparno pusė
Užtraukus valdymą jis gali negrįžti į neutralią padėti, taip sparnas gali pereiti į spiralės rėžimą


8. Startuojant atbuliniu sukamasi ne į tą pusę, taip stropos persukamos dar kartą
Pasekmės : Jei nepastebima klaida, ir toliau tęsiant kilimą galima parkristi ir sugadinti įrangą
Sparnas nestabdomas gali aplenkti pilotą ir užkristi ant veikiančios jėgai
nės

9. Su nepaleistais valdymais taisomasi sėdynę
Pasekmės : Užtraukus valdymą gali pereiti į spiralės rėžimą.
Įrangos sugadinimas
Traumos


10. Neužsegamos lankų „lipučkės“ ir taip sugadinamas sraigtas
Pasekmės : Įrangos sugadinimas.

11. Užvedimo mygtuko paspaudimas skrendant
Pasekmės : Įrangos sugadinimas.

12. Per ilgi sėdynės diržai
Pasekmės : Labai sunku įsėsti į sistemą
Gali būti sunku pasiekti valdymą
Įrangos sugadinimas
Traumos


13. Per aukštai pakelta priekinė sėdinės dalis
Pasekmės : Sunku įsėsti į sistemą
Pakabinimo sistemos geometrijos pakitimas
Įrangos sugadinimas


14. Per ilgos ar per trumpos valdymo stropos
Pasekmės : Jei valdymo stropos per ilgas, gali būti sunku nusileisti ar valdyti sparną
Gali būti sunku pasiekti valdymą
Esant per trumpoms valdymo stropoms gali būti sunku pakilti arba pakilus nutraukti srautą
Įrangos sugadinimas
Traumos



PASIDALINK PATIRTIMI IR TU !!!