SOS Techninė PAGALBA
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
begti po sparno centru.ir tuo paciu i prieki. pvz jei sparnas skrypsta i desine , begti reikia irgi i prieki ir i desine. taspats ir i kaire puse.kartais gaunasi "zuikio" begimas vingiais...
ir aisku kuo daugiau kilnosi sparna tuo geriau suprasi jo kaprizus..negink ivairius variantus kol atrasi ta kai tau lengviausiai seksis..kol ji pajausi.pasikeles dar pabek i prieki kad pajaustum ji gerai.geriausia kai saule sviecia is galo tada jo pokrypius matai seselyje ir tuo paciu jauti.
ir aisku kuo daugiau kilnosi sparna tuo geriau suprasi jo kaprizus..negink ivairius variantus kol atrasi ta kai tau lengviausiai seksis..kol ji pajausi.pasikeles dar pabek i prieki kad pajaustum ji gerai.geriausia kai saule sviecia is galo tada jo pokrypius matai seselyje ir tuo paciu jauti.
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- KEESTA
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 28 Spa 2008, 18:49
- Miestas: KUPISKIS
VISIEMS labai ačiu,už patarimus,bandysime prakaituosime .Man dar su tom kllevantom neaišku,aš tai kai sparna pakeliu virš galvos paleidžiu A eiles ir su klevantomis pristabdau sparna,nesvarbu ar yra vejelis ar ner,gal čia mano ir klaida Sparnas krypsta i šona dažniausiai i kairęAi varom rašė:Jos ten pat, kur buvo ir starto pradzioje, - rankose.
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
per daug pristabdai spana...leisk sparnui skristi..ir paziurek gal trimeris vienas daugiau uztrauktas..???gali buti kad per letai eini.(begi) cia reikia pamatyti tada butu viskas aisku kur klaidos. jei imanoma parodyk filmuota medziaga kaip tau nesiseka. pati pakelima ir sparno nuvirtima.pasakysim tiksliai kur klaidos.KEESTA rašė:VISIEMS labai ačiu,už patarimus,bandysime prakaituosime .Man dar su tom kllevantom neaišku,aš tai kai sparna pakeliu virš galvos paleidžiu A eiles ir su klevantomis pristabdau sparna,nesvarbu ar yra vejelis ar ner,gal čia mano ir klaida Sparnas krypsta i šona dažniausiai i kairęAi varom rašė:Jos ten pat, kur buvo ir starto pradzioje, - rankose.
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Kaip ir sakiau ne koks patarėjas, bet iš laisvūniškos patirties. Mačiau Keesto keletą bandymų pakilt, tai vaizdas toks: sparnas pakyla greitai ir gerai, o toliau kai jau reiktų bėgėtis, apžiūrėt sparną ir skrist prasideda koks tai indėnų šokis. Tai bėgama, tai sustojama, tai žiūrima į padėjėją ką parodys, tai į sparną, tai į žemę tai vėl kur, gazai tai didinami tai vėl mažinami. Prie štiliaus bėgant labai lėtai ir nepastoviai be šansų išlaikyti sparną, tiesiog jis nukrypsta. Todėl patarimas kolegai:
viską atlikti greičiau, sprendimų priėmimą, bėgimą ir kt.
sparną pristabdyti tik tiek kad neaplenktų, bet ne pilnai kad sustoja,
pasirinkti lygesnę pakilimo vietą,
kaži ar ko vertas nekvalifikuotas dirigavimas iš šalies,
praverstų kelios dešimtys skrydžių nuo šlaito pvz Kernavėj, ypač prie štiliaus, ar šiaip palakstymas su sparnu prie štiliaus po laukus užsidėjus paprastą sistemą. Sėkmės kolega.
viską atlikti greičiau, sprendimų priėmimą, bėgimą ir kt.
sparną pristabdyti tik tiek kad neaplenktų, bet ne pilnai kad sustoja,
pasirinkti lygesnę pakilimo vietą,
kaži ar ko vertas nekvalifikuotas dirigavimas iš šalies,
praverstų kelios dešimtys skrydžių nuo šlaito pvz Kernavėj, ypač prie štiliaus, ar šiaip palakstymas su sparnu prie štiliaus po laukus užsidėjus paprastą sistemą. Sėkmės kolega.
- Vilmantas
- PUGA
- Pranešimai: 1125
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2008, 09:48
- Miestas: Rokiskis
- KEESTA
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 28 Spa 2008, 18:49
- Miestas: KUPISKIS
Ačiu, ačiu bandysiu pasitaisyti .Priimsime visus pamokymus ir padarysime išvadas,kaip seksis parašysimeVilmantas rašė:Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!
- Almis
- Pranešimai: 181
- Užsiregistravo: 01 Vas 2006, 22:11
- Miestas: Kupiškis
Malačius, viskas bus gerai, bet kada laukiamas į svečius, nors ką patarčiau, nes ne kas manau kai įranga rūdyja ir negali pakilt.KEESTA rašė:Ačiu, ačiu bandysiu pasitaisyti .Priimsime visus pamokymus ir padarysime išvadas,kaip seksis parašysimeVilmantas rašė:Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!
Pamenu, kai pradėjau skraidymus su parasparniu, tai pirmas įspūdis-viskas labai gražu ir lyg paprasta. Po kelių skrydžių, jau - viskas labai sudėtinga, pavojinga ir kaip žmonės išmoksta žmoniškai su juo skraidyt. O toliau, kaip ir pats Kestai sakei, daug prakaito, konsultacijų ir viskas pamažu gerėja. Sėkmės.
P.S. Su motoru ir man ne taip lengva persilaušt, yra skirtumų.
Kaip čia mes nusišnekėjom ne į temą, apie skraidymus prie įrangos.
- KEESTA
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 28 Spa 2008, 18:49
- Miestas: KUPISKIS
TEORISKAI atrodos viskas aisku bet cia praktikos reikia.Reikia kuo daugau startu darytiAlmis rašė:Malačius, viskas bus gerai, bet kada laukiamas į svečius, nors ką patarčiau, nes ne kas manau kai įranga rūdyja ir negali pakilt.KEESTA rašė:Ačiu, ačiu bandysiu pasitaisyti .Priimsime visus pamokymus ir padarysime išvadas,kaip seksis parašysimeVilmantas rašė:Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!
Pamenu, kai pradėjau skraidymus su parasparniu, tai pirmas įspūdis-viskas labai gražu ir lyg paprasta. Po kelių skrydžių, jau - viskas labai sudėtinga, pavojinga ir kaip žmonės išmoksta žmoniškai su juo skraidyt. O toliau, kaip ir pats Kestai sakei, daug prakaito, konsultacijų ir viskas pamažu gerėja. Sėkmės.
P.S. Su motoru ir man ne taip lengva persilaušt, yra skirtumų.
Kaip čia mes nusišnekėjom ne į temą, apie skraidymus prie įrangos.