Parašytas: 03 Lie 2009, 06:19
pagal Aivaro 2 punkta reiktu gerai jausti sparna o kad ji gerai jausti reikia jau tureti gera praktika sparno kelimo
SKRISKIME KARTU
http://www.paramotor.lt/forumas/
... na mes, kaip vietiniai "korifejai" sita starto buda vadinam "iš smūgio"Reno rašė:Pabandyk startuoti nuo "lasvu stropu". Kai kurie uzsienio korifejai si starto buda vertina kaip "zema lygi", taciau stiliaus salygomis ALIX'ui ir STING'ui jis puikiai pasiteisindavo (bent jau man).
Itempes A eiles ir "susicentraves" (kaip rase Vidas bei Aivaras) nestartuok, o paeiki kelis (4-6) zingsnius atgal, link sparno centro! Tada mauk i prieki kiek kojos nesa. Iki isitemps stropos, jau busi pakankamai
O kaip su klevantomis, jai A eiles laikyti iki tol kol sparnas tave prades keltiAi varom rašė:1. Kaip ir Vidas rase, - issiklojes sparna issicentruok (jausk vienoda A eiliu itempima), kad sparna isvesdinetum is karto tiesiai;Vidas rašė:Uzsitrauki trimerius,sparna issikloji pasagos forma,kad pradejus begti jis pyldytusi graziai nuo centro i konsoles ir leki i prieki kiek kojos nesa. Mano 98% startu yra priekiniai ir prie stiliaus Pakilt sunkiau,bet pakilus gali skrist kur tik nori,niekur nenupus
2. Pradejes starta net neziurek i sparna. Tuo metu, kada pilotas ziuri i sparna, kojos pamirsta begti ir sparnas krenta atgal. Be bajerio. Prarasi 1-2s ir to uzteks; mink pedalus kiek turi sveikatos
3. NEPALEISK!!! A eiliui iki taves sparnas neprades pats kelti nuo zemes.