Puslapis 312

Parašytas: 03 Lie 2009, 17:11
Ai varom
Jos ten pat, kur buvo ir starto pradzioje, - rankose.

Parašytas: 03 Lie 2009, 18:21
Paulius S
kaip sakant ne tu sparno krypti , o prisitaikai prie jo ,jai sparnas kyla kreivai reikia po juo pabegti o ne begti y priesinga sparno pokrypio puse ,
gal iseis suprasti ka cia parasiau

Parašytas: 03 Lie 2009, 18:42
svajoklis
begti po sparno centru.ir tuo paciu i prieki. pvz jei sparnas skrypsta i desine , begti reikia irgi i prieki ir i desine. taspats ir i kaire puse.kartais gaunasi "zuikio" begimas vingiais...
ir aisku kuo daugiau kilnosi sparna tuo geriau suprasi jo kaprizus..negink ivairius variantus kol atrasi ta kai tau lengviausiai seksis..kol ji pajausi.pasikeles dar pabek i prieki kad pajaustum ji gerai.geriausia kai saule sviecia is galo tada jo pokrypius matai seselyje ir tuo paciu jauti.

Parašytas: 03 Lie 2009, 22:10
KEESTA
Ai varom rašė:Jos ten pat, kur buvo ir starto pradzioje, - rankose.
VISIEMS labai ačiu,už patarimus,bandysime prakaituosime :D .Man dar su tom kllevantom neaišku,aš tai kai sparna pakeliu virš galvos paleidžiu A eiles ir su klevantomis pristabdau sparna,nesvarbu ar yra vejelis ar ner,gal čia mano ir klaida :?: Sparnas krypsta i šona dažniausiai i kairę :oops:

Parašytas: 03 Lie 2009, 22:45
svajoklis
KEESTA rašė:
Ai varom rašė:Jos ten pat, kur buvo ir starto pradzioje, - rankose.
VISIEMS labai ačiu,už patarimus,bandysime prakaituosime :D .Man dar su tom kllevantom neaišku,aš tai kai sparna pakeliu virš galvos paleidžiu A eiles ir su klevantomis pristabdau sparna,nesvarbu ar yra vejelis ar ner,gal čia mano ir klaida :?: Sparnas krypsta i šona dažniausiai i kairę :oops:
per daug pristabdai spana...leisk sparnui skristi..ir paziurek gal trimeris vienas daugiau uztrauktas..???gali buti kad per letai eini.(begi) cia reikia pamatyti tada butu viskas aisku kur klaidos. jei imanoma parodyk filmuota medziaga kaip tau nesiseka. pati pakelima ir sparno nuvirtima.pasakysim tiksliai kur klaidos.

Parašytas: 04 Lie 2009, 08:54
Almis
Kaip ir sakiau ne koks patarėjas, bet iš laisvūniškos patirties. Mačiau Keesto keletą bandymų pakilt, tai vaizdas toks: sparnas pakyla greitai ir gerai, o toliau kai jau reiktų bėgėtis, apžiūrėt sparną ir skrist prasideda koks tai indėnų šokis. Tai bėgama, tai sustojama, tai žiūrima į padėjėją ką parodys, tai į sparną, tai į žemę tai vėl kur, gazai tai didinami tai vėl mažinami. Prie štiliaus bėgant labai lėtai ir nepastoviai be šansų išlaikyti sparną, tiesiog jis nukrypsta. Todėl patarimas kolegai:
viską atlikti greičiau, sprendimų priėmimą, bėgimą ir kt.
sparną pristabdyti tik tiek kad neaplenktų, bet ne pilnai kad sustoja,
pasirinkti lygesnę pakilimo vietą,
kaži ar ko vertas nekvalifikuotas dirigavimas iš šalies,
praverstų kelios dešimtys skrydžių nuo šlaito pvz Kernavėj, ypač prie štiliaus, ar šiaip palakstymas su sparnu prie štiliaus po laukus užsidėjus paprastą sistemą. Sėkmės kolega.

Parašytas: 04 Lie 2009, 11:09
Vilmantas
Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. :lol: Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!

Parašytas: 04 Lie 2009, 13:43
KEESTA
Vilmantas rašė:Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. :lol: Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!
Ačiu, ačiu bandysiu pasitaisyti :oops: .Priimsime visus pamokymus ir padarysime išvadas,kaip seksis parašysime :D

Parašytas: 05 Lie 2009, 14:37
Almis
KEESTA rašė:
Vilmantas rašė:Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. :lol: Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!
Ačiu, ačiu bandysiu pasitaisyti :oops: .Priimsime visus pamokymus ir padarysime išvadas,kaip seksis parašysime :D
Malačius, viskas bus gerai, bet kada laukiamas į svečius, nors ką patarčiau, nes ne kas manau kai įranga rūdyja ir negali pakilt. :?
Pamenu, kai pradėjau skraidymus su parasparniu, tai pirmas įspūdis-viskas labai gražu ir lyg paprasta. Po kelių skrydžių, jau - viskas labai sudėtinga, pavojinga ir kaip žmonės išmoksta žmoniškai su juo skraidyt. :D O toliau, kaip ir pats Kestai sakei, daug prakaito, konsultacijų ir viskas pamažu gerėja. Sėkmės.
P.S. Su motoru ir man ne taip lengva persilaušt, yra skirtumų.
Kaip čia mes nusišnekėjom ne į temą, apie skraidymus prie įrangos. :roll:

Parašytas: 05 Lie 2009, 21:24
KEESTA
Almis rašė:
KEESTA rašė:
Vilmantas rašė:Kadangi,tikriausiai as esu vienintelis,kas mate pirma Keesto motorizuota pakilima,galiu nedvejodamas teigti,kad jis nebando net begti,laukia,kada ji kas nors prades tempti. :lol: Vo cia ir atsiliepia laisvunu mokykla! Miklink kojas Keesta!
Ačiu, ačiu bandysiu pasitaisyti :oops: .Priimsime visus pamokymus ir padarysime išvadas,kaip seksis parašysime :D
Malačius, viskas bus gerai, bet kada laukiamas į svečius, nors ką patarčiau, nes ne kas manau kai įranga rūdyja ir negali pakilt. :?
Pamenu, kai pradėjau skraidymus su parasparniu, tai pirmas įspūdis-viskas labai gražu ir lyg paprasta. Po kelių skrydžių, jau - viskas labai sudėtinga, pavojinga ir kaip žmonės išmoksta žmoniškai su juo skraidyt. :D O toliau, kaip ir pats Kestai sakei, daug prakaito, konsultacijų ir viskas pamažu gerėja. Sėkmės.
P.S. Su motoru ir man ne taip lengva persilaušt, yra skirtumų.
Kaip čia mes nusišnekėjom ne į temą, apie skraidymus prie įrangos. :roll:
TEORISKAI atrodos viskas aisku bet cia praktikos reikia.Reikia kuo daugau startu daryti :D