Blogu alyvu nera,kazkada as rasiau...bet !
naudojant ar kaitaliojant alyvas stebekite zvake kuri parodo misinio riebuma,tai yra nebutu pabalus,butu mazdaug kakavines spalvos. Toliau zinokite savo motoro,to karbo standartini gamiklini pagal zyklerius reguliavima...jie visi kazkiek skiriasi,net jei uzdedi kito zingsnio propa,ar skrendi tandemu... ! Toliau ,geriau riebesnis kuras nei uzliesintas,truputi spjaudo tepalo ant propo,tai tikrai gerai...gali truputi mesti dumo,ar truputi sunkiau kursis,bet motorui tai i sveikata...
Ir dar vasarinis reguliavimas skiriasi nuo zieminio,kaip ir pagal skridimo auksti !
Tiesa uzliesintas kuras duoda traukos- jiegos,ka daro varzybose...bet yra galimybe pradegti stumokliui...Taip kad nebijokite ismokti reguliuoti motora jei ,rankoje esate laike benzo pjukla ar jaunysteje tureje motoroleri ir ji krapstete
Jai ta praleidote jaunysteje,tas pats kas po pamoku mokykloje...
tuomet kreipkites i musu skraidunu veteranus ,jie turi dideli bagaza patirties...as lik ir zinu ,bet niekad nesikuklinu pasikonsultuoti,nes jau ne jaunas galiu kazka ir uzmirsti...
Jei ka praleidau,sviesios galvos darasys...
Ir del priedu : netikekit burtais ,tais vadinamais priedais ! Cia panasiai kaip senei ant senos skuros uzdeti miniaka,bikini ar batukus su spilkom...
arba snapsas,kuo grynesnis tuo sveikesnis...o priedai paleidzia vidurius ir galva skauda...
na bet cia jau kiekvieno skonio reikalas !
P.S pasaulio ralio ,ar ziediniu masinu,motociklu sporte reguliavimas kiekvienai trasai kitos greiciu dezes,spoileriai jau nekalbant apie motoro pereguliavimus iki maziausios smulkmenos....ten jau atidirbta istorija !
na o pas mus viskas tai pries akis,ir tobulnime ir eigoje ! gal del to mums vis kazka reik vytis...o geriau butu ,kad kas mus vytusi cempose...
Visiems kantrybes motoru derinime...o skristi mes ismokstam greit !