Propelerio suderinamumas su varikliu.
Mano manymu tai yra svarbiausia. Svarbu, kad paspaudus visą gazą variklio apsukos neviršytų maksimalių leistinų variklio apsukų, nes tai gali pakenkti varikliui, o traukos padidėjimo vistiek neatsiras.
virsijus leistinas gamyklines apsukas trauka dideja labai nedaug tir traukos kreive staigiai linksta atgal. jei propelerio menciu galu greitis virsija garso greiti yra tikimybe kad propo galai nulakstys. (gaunasi kaip ir kavitacijos efektas) smugine garso banga rezonuoja ir gadina propa
Pavyzdžiui, siekdami sumažinti propelerio keliamą triukšmą turėtume naudoti plačias mentes,
kurių galų greitis yra mažas.
sitos vietos nesupratau??? sakykim propas su siaurom mentim (propu skersmenys vienodi) sukasi 2600 ir menties greitis sakykum 200m/s tai placiom mentim tuo sraigto galai suksis greiciau?>
ar leciau?
Iš savo patirties pasakysiu, kad turiu du visiškai skirtingų profilių medinius propelerius, kurie duoda tokias pačias variklio apsukas ir tokią pačią statinę trauką.
skirtingu profiliu sraigtu trauka labai artima (labai mazai skiriasi)
Propelerio mentės dažnis neturi priklausyti nuo variklio sūkių dažnio.
cia irgi neaisku???
jei propas sukasi 1000 aps/mon greiciua perdavimo skaicius ( redukcija) 3 tai sraigtas sukasi 333.33333
iseitu kad padavus gazo variklis sukasi 10000 aps/min greiciu tai propo kokios bus apsukos jei nesutaps daznis? (neskaiciuojam dirzelio prabuksavimo ar sankabos praslydimo)
Aerodinamiškai siekiama parinkti propelerį, kuris būtų naudingas ir esant kreiseriniam režimui, ir pakilimo metu, kai veikia didelė statinė trauka. Fiksuoto žingsnio propeleriams ieškoma kompromiso tarp šių dviejų režimų.
Kaip tik paramotoro atveju propelerio menčių kampas yra fiksuotas.
Esant bet kokiam fiksuotam kampui, maksimalus propelerio efektyvumas yra tik viena galima reikšmė. Tai reiškia, kad esamo propelerio judėjimas esant tam tikriems variklio sūkiams bus maksimaliai efektyvus tik vienam skridimo greičiui. Dažniausiai parenkamas kompromisas – kažkur per vidurį. Tas kas turi galimybę pasireguliuoti kambą plastikiniuose propeleriuose, gali susirasti sau tinkantį variantą, priklausomai nuo skraidymo stiliaus. Nuo to priklausys ir kuro sunaudojimas...
tiek paramotorams tiek ULO lektuveliams sraigtai skaiciuojami artimu 0 skridimo greiciui (|kadangi ju greiciai yra salyginai mazi)
Несколько замечаний применительно к расчетной скорости. Воздушный винт фиксированного шага, как известно, является однорежимным. Это означает, что максимальный КПД он обеспечивает только на одной — расчетной — скорости и (для летательного аппарата) только на одной расчетной высоте. Однако мы все же будем полагать, что расчетная высота (в том числе и для любительского самолета) близка к нулю, а расчетная скорость задается самим конструктором.
http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/881 ... y_vint.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Taigi, mano nuomone jei teisingai pagamintas ir parinktas propeleris, visai nesvarbu ar jis medinis ar plastikinis.
pilnai sutinku
ir dar siek tiek medziagos
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jEn7-H99Ko" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl ... 7371955/60" onclick="window.open(this.href);return false;