Ðaras rašė:Viena knygute siaip taip gavau, reikia dar vienos draugui
Jau ir pildyt jas laikas atejo
. Turiu klausimu...
...Tureciau keleta pasiulymu sekanciai knygeles "versijai"...
...Kilometrai ir pasiektas aukstis mano manymu yra beletristika, nes...
...Skrydzio trukme - siulyciau matauoti valandas kaip ir kitur aviacijoje...
...Didesnio tikslumo nei nereikia manau...
...Nei sis nei tas are ne kolegos?
Ne vienerius metus skraidantys knygutes grafas uzpildo daug neprakaituodami
.
Jei neklystu, esi dar tik pradedantis "karlsonas". Naturalu, kad kyla klausimu - juk niekas negime mokedamas. Bet pradzia, sakyciau, gan ispudinga - is karto pasilyle patarimai bei pasiulymai ka jau mums reiketu keisti...
Jei susitvarkai su varikliu bei sparnu, tai skraidymu knygeles pildymo ipatumus "perprasi" tuo labiau. Garantuoju
Nesivarzyk klausti. Tikrai padesim.
O dabar stsakymai i patektus klausimus:
"Aparato tipas" - variklio ir sparno derinys. Keiciant bet viena is dvieju, keiciasi ir "tipas", pvz. RAKET 120/Sting 120 yra kito "tipo", nei M25Y/Sting 120. RAKET 120/Sting 120 "tipas" skiriasi nuo RAKET 120/Sting 140 ir nuo RAKET 120/APCO Thrust.
Knygeliu numeracija? Dar niekam is musu si problema dar neiskilo. Knygeles eiles Nr. iprasta rasyti ant virselio, o nurodyta eiles tvarka patvirtina irasu datos (taip, pvz. daro sklandytojai ir ne tik Lietuvoje).
Nuskristi kilometrai ir aukstis? Skraidant su prietaisais nieko nereikia "lauzti is lempos" - viskas buna uzfiksuota.
Del "apvalinimo kaip ir kitur aviacijoje" naudojat desimtaine sistema. Pociunuose, matyt, aviacijos nera, nes ten skraidymu vadovai raso valandas ir minutes. O kaip reiketu suprasti irasa, pvz. 1,7 val (1val. 70min. ar 1val. ir 42min.). Patogiausia, turbut, skaiciuoti valandos tikslumu
Tada 36val. 478min. net nereiketu perskaiciuoti (43val. ir 58min.) - irasai 36,5val. ir ramu