Parašytas: 06 Rgp 2009, 21:18
Iki siol nepaskelbti vakarykscio mini-max'o rezultai. "Geleziniai estai" uz si pratima, deja, gaus "baronka" - starto metu sugedo variklis (subyrejo degimo rites laikantis kronsteinas ir issireguliavo degimas). Motora vakare sutvarkeme ir jau sekanciai dienai jis buvo paruostas skrydziams. Deja, siandien, del per stipraus vejo abu pratimus atsauke, nors rytine rungti (slalomas su trikampiu) tikrai buvo galima ivykdyti. Vakarykstis mini-max'as vyko sudetingesnemis salygomis. Po pietu vejas tikrai isismarkavo ir nors buvo paskelbtas navigacijos pratimas, i ora pakilo tik trys "vezimai", is kuriu du - mano mineti "monstertraikai". Kiti pilotai skristi atsisake, todel rungtis, galiausiai, buvo sustabdyta.
Penktadienis - lemiama diena. Paskirtos dvi uzduotys. Nuo sesiu ryto planuojamas siandien neivykdytas slalomas su trikampiu. Ji prades "geleziniai estai" (pagal isanksto sudaryta eile). A&M startuoja septinti. Sekanti ir greiciausia, paskutine cempionato rungtis - tikroji navigacija. Pratimas labai panasus i 2-ja varzybu uzduoti (kuria laimejo musiskiai), tik vietoje maksimalaus atstumo per dvi valandas reikes apskristi kuo daugiau tasku (ju sarasa organizatoriai pateike siandien vakare).
Penktadienis - lemiama diena. Paskirtos dvi uzduotys. Nuo sesiu ryto planuojamas siandien neivykdytas slalomas su trikampiu. Ji prades "geleziniai estai" (pagal isanksto sudaryta eile). A&M startuoja septinti. Sekanti ir greiciausia, paskutine cempionato rungtis - tikroji navigacija. Pratimas labai panasus i 2-ja varzybu uzduoti (kuria laimejo musiskiai), tik vietoje maksimalaus atstumo per dvi valandas reikes apskristi kuo daugiau tasku (ju sarasa organizatoriai pateike siandien vakare).