Puslapis 44

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 27 Kov 2012, 08:33
Coala
Neradau daugiau tinkamos temos, todel rasau cia. Vienas motoskraidyklininkas pamates par mane ant kuro slangutes popierini kuro filtriuka ji sukritikavo. Pagrindas- jie uzsikemsa nuo kure esancio tepalo. Jiems tai jau buvo ne karta. Patarimas deti dyzelinius filtriukus (metaliniu tinkliuku), jei isvis jo reikia. Pas daugeli juk bake stovi filtriukai, "akmenukai".

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 27 Kov 2012, 08:55
Ai varom
Pats geriausias filtriukas yra uz 3 Lt benzinui plastmasinis su popieriniu filru viduj. Anei vieno karto neuzsikimso :beer:

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 27 Kov 2012, 09:06
Arturas
Coala rašė:Neradau daugiau tinkamos temos, todel rasau cia. Vienas motoskraidyklininkas pamates par mane ant kuro slangutes popierini kuro filtriuka ji sukritikavo. Pagrindas- jie uzsikemsa nuo kure esancio tepalo. Jiems tai jau buvo ne karta....
Gal atrabotkę pila ??

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 27 Kov 2012, 09:30
Coala
Aš parašiau tik tai ką man sakė. Ir man tai pasirodė itikinamas argumentas. Jų atveju kuro sanaudos 3-4 kartus didesnės, todėl ir užsikimšimo greitis tiek pat kartų yra didesnis.
Pas mane taip pat stovi filtriukas už 3 Lt permatomas ir dar "akmenukas" bake.
Neturiu pagrindo juo netikėti.

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 27 Kov 2012, 11:00
svajoklis
Kadangi musu (paramotoro,,,vienas cilindras kur skraidykliu du ir daugiau)ir kubatura) kuro sanaudos salyginai mazos kaip ir kuro pratekejimo greitis. tiek popierinis filtriukas dalinai uzsikises gali paliesinti misini dirbant didesniu gazu. bet kad pilnai uzkistu??? tepluoto benzino nepakanka jam uzkisti.... Tokia mano nuomuone.

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 27 Kov 2012, 11:13
Kęstutis M
Kažkada dėdavau filtriuką ant šlangutės, bet kai keliems pilotams tas filtriukas, tai nulušdavo nuo vibracijos ties korpusu, nusimaudavo nuo jo šlangutė, plius jį reikia uždėti tinkama puse. Paskutinis prieš kelias dienas įvykęs Vickos avarinis, kaip filtriukas pradegė nuo duslintuvo ( aišku jis buvo nevietoje įdėtas, bet juoda šlangutė nebut pradegus) įrodė, kad tai nereikalinga detalė. Po tikios patirties niekad nededu jokio filtriuko ant šlangutės, nes ko nėra tas negenda. Vienintelis filtriukas geriausias yra bake.
Jį reikia pora kartų per metus ištraukti ir pravalyti. nes jis irgi apsineša nuo mikro plaušelių, kurie atsiranda trinantis filtriukui į baką. Per tiek metu, galutinai buvo užsikišę tada, kai ištirpo bako kamščio tarpinė ( daug kas atsimena tuos bakus). Tad mano patirtis rodo, kad kuo mažiau nereikalingų detalių ant motoro ir pastovi priežiūra, optimaliai sumažina gedimų skaičių.

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 28 Kov 2012, 21:59
elisfly
Ta pati , galima paporinti ir apie oro filtrus, arba air boxus.
Nereikalinga detale ir tiek!
Galima pamanyt, kad skraidant virs zemes, variklin purvo ar zvyro pritrauks per galva .,kaip pvz, cia Kestutis "varineja" be oro filtro- http://www.youtube.com/watch?v=oeNLMN_R ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 12 Lie 2013, 20:03
Ai varom
Akis užkliuvo už šios temos :amazed!:
Tai refleksų priešistorė Lietuvoje prieš 4 metus. Paskaitykit Para-Lyžiaus mintis ir numirsit iš juoko :tits:
Kaip Lietuva buvo bandyta apsaugoti nuo refleksų sparnų :punish:

Re: Irangos analizai...

Parašytas: 12 Lie 2013, 22:33
Raimucka
Ai varom rašė:Akis užkliuvo už šios temos :amazed!:
Tai refleksų priešistorė Lietuvoje prieš 4 metus. Paskaitykit Para-Lyžiaus mintis ir numirsit iš juoko :tits:
Kaip Lietuva buvo bandyta apsaugoti nuo refleksų sparnų :punish:
tie didieji "žinovai" kurie daugiausiai "maikes plėšė" arba iš vis nebeskraido su PPG arba du kartus į metus :amazed!:

Re:

Parašytas: 12 Lie 2013, 22:45
Ricardas
Mėgstu istoriją paskaitinėt ir aš kurios forume namažai.

Visas mokslinis traktatas surašytas buvo prieš ateinančias naujoves , prieš refleksus .... Istorija parodė kas teisūs. Ar skraidantys , ar ....


Reno rašė:Pastaruoju metu forume ženkliai pagausėjus įkyrios ir tendencingos reklamos (jos autoriai, deja, nenori tai pripažinti) buvo nuspręsta atidaryti šią - "Para-mitų laboratoriją".
Dar ne taip seniai buvo aktyviai agituojama, kad musų ausyse zyztų vienas variklis. Dabar - vienam sparnų gamitojui visai nepelnytai priskiriami "atradimai", o ivaizdžiui sustiprinti pateikiami filmukai, prasidedantys ir pasibaigiantys gamintojo logotipo demonstravimu bei apgalvotai surežisuoti "lenktyniniai testai", kurių rezultatas nesunkiai atspėjamas iš anksto (nes "nugalėtojas" nors ir yra daugmaž neutralus, bet "pralaimėtojas" - labai suinteresuotas savo nesėkmės išreklamavimu). Potencialūs liudininkai į įvykio vietą net buvo agituojami atvykti su kameromis, kad nufilmuotų kaip prie "patrakusiai zujančio aitvaro" prisigretina iki tol tik "šiaip sau skraidęs refleksas" ir šalia kiek paskridęs greitai "nudumia", palikęs konkrentą "be pasirinkimo".
Kokio tikslo siekiama bandant palyginti neleistinai perkrautą "laisvūnišką" sparną ("tikuosi stropos atlaikys") su normaliai įkrautu motoriniu, kokia prasmė gretinti DHV sertifikuotus parasparnius su DHV sertifikacijos niekaip nesugebančiais "įveikti" refleksais, priešpastatyti "technologijas" gravitacijai (pagalvokite kas nutiktų, jeigu staiga pradingtu gravitacija!) ar priminti apie DHV-2 sparno "puikią aerodinaminę kokybę, kurios šiandien nelabai ir reikės", nes zinoma, kad parasparniui išvystyti didesnio greičio ji nė kiek nepadeda.
Dauguma, manau, yra matę "Mitų griovėjų" (Myth Busters) laidas. Pažeidinėti autorinių teisių "Para-mitų laboratorija" nepretenduoja. Tačiau kai kuriais minėtos laidos principais pasinaudoti verta - neutralių asmenų atlikti "testai" visada yra objektyvesni. Na, o jeigu lyginsime duomenis, gautus elektroninėmis priemonėmis, reikės pažymėti, kuri informacija pateikiama gamintojo, o kuri - gauta iš nepriklausomo šaltinio. Ši buvo problema buvo sėkmingai išspręsta rusų paramotoristų forume (kas netikite - pasiskaitykit). Tikiu, kad ir mums tai pavyks. Tikiuosi savitarpio supratimo ir pagarbos vieni kitiems. Dėkoju iš anksto visiems bendraminčiams.