SOS Techninė PAGALBA

Pasiremontuok pats
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Paulius S
MadPilots™
Pranešimai: 289
Užsiregistravo: 19 Gru 2005, 13:09
Miestas: kaunas

Standartinė Paulius S » 03 Lie 2009, 06:19

pagal Aivaro 2 punkta reiktu gerai jausti sparna o kad ji gerai jausti reikia jau tureti gera praktika sparno kelimo

Vartotojo avataras
Valdas
Pilotai
Pranešimai: 103
Užsiregistravo: 06 Gru 2005, 09:32
Miestas: Utena

Standartinė Valdas » 03 Lie 2009, 07:10

Taip pat noriu paprieštarauti Aivaro antram punktui: VISADA įsitikink kad su sparnu viskas tvarkoje prieš atsiplėškamas nuo žemės (ar laisvi galai už rago neužsikabinę, ar stropose mazgo nėra ir t.t.) O kojas bėgt, kai akys į sparną žiūri, reikia pratinti :D

Vartotojo avataras
Ai varom
MadPilots™
Pranešimai: 2233
Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ai varom » 03 Lie 2009, 08:17

Nu gerai gerai, pasiduodu. Bet as tai neisbegciau galva uzlenkes i virsu :D
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.

Vartotojo avataras
Sauliukas
MadPilots™
Pranešimai: 882
Užsiregistravo: 23 Kov 2009, 10:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Sauliukas » 03 Lie 2009, 09:03

Viska mataju na us

Vartotojo avataras
Artas
Pilotai
Pranešimai: 131
Užsiregistravo: 26 Geg 2008, 16:37
Miestas: VILNIUS

Standartinė Artas » 03 Lie 2009, 09:18

Sauliau pradzioj nors usus uzsiaugink :D

Vartotojo avataras
Sauliukas
MadPilots™
Pranešimai: 882
Užsiregistravo: 23 Kov 2009, 10:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Sauliukas » 03 Lie 2009, 09:33

Su PENKTUOJU VANDENYNU usai greit uzauks.
:D

ValdasK
Pilotai
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: 08 Geg 2007, 20:01
Miestas: Klaipėda
Susisiekti:

Standartinė ValdasK » 03 Lie 2009, 10:16

Aš tai, patikrinęs stropų centravimą, grįžtu kokiu tris žingsnelius atgal ir "lupu gazų"- belieka išmokti greitai kojas kilnoti, o svarbiausiai išmokti pasiduoti motoro stūmimui, nes refleksiškai priešiniesi. Todėl kartais vien tik su motoru prasibėgu, duodamas gazo, kad pajaust "pasidavimą". Ir bėgti labai "stačiam", negriūti į priekį.
Kai sparnas jau pradeda kelti, atsiranda galimybė ir žvilktelt į viršų :roll: . O bėgant pajausti sparną ne taip jau sunku- jei traukia į šona, tai, kol nepratęs, geriau stabdyti. Paprastai jei pasirinkta gera kryptis ir energingas startas, sparnas eina tiesiai- nemėto.


Na, o apie Aivaro sparno jutimą negaliu patylėti :o .
Berods, pereitais metais Mingėje- susidėlioję visi sparnus plačia eile visi laukia savo eilės, kada pakils priekyje stovintis.
Atvaro Aivaras, kukliai pasideda sparną pačiame pačiame gale, nors galėjo dėt ir patogesnėje vietoje.
Nutaikęs momentą pasikelia sparną ir manevruodamas juo apibėga visus priekyje besiruošiančius pilotus (o buvo kokios keturios šachmatiškai išsidėsčiusios eilės) bei jų sparnus pirštų galais, kaip slalomu ir startuoja pačiame priekyje. :lol:
Kas matė, negalėjo nenusistebėti :lol:

Vartotojo avataras
Reno
Pranešimai: 798
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14

Standartinė Reno » 03 Lie 2009, 10:30

Pabandyk startuoti nuo "laisvu stropu". Kai kurie uzsienio korifejai si starto buda vertina kaip "zema lygi", taciau stiliaus salygomis ALIX'ui ir STING'ui jis puikiai pasiteisindavo (bent jau man).
Itempes A eiles ir "susicentraves" (kaip rase Vidas bei Aivaras) nestartuok, o paeiki kelis (4-6) zingsnius atgal, link sparno centro! Tada mauk i prieki kiek kojos nesa. Iki isitemps stropos, jau busi pakankamai isibegejes, t.y. - igijes kinetines energijos sparnui energingai kelti. Pradedamas begti as negazuodavau (nors esu mates taip darant), kad stiliaus salygomis pradedantis kilti sparnas nepatektu i propelerio sujaukta srauta.
"Persedus" i Thrust HP teko keisti iprocius, nes siam sparnui minetas starto metodas visiskai netiko. Net ir visiskai uztrauktais trimeriais energingai trukteltas uz stropu Trust HP kaip kulka saudavo i virsu, akimirksniu atsidurdavo virs galvos ir pralenkdavo... Kiek bandziau sustabdyti sparna virs galvos, niekaip nesuspedavau (bent jau man tai nepavykdavo). Grizus prie "klasikos" vel viskas susitvarke. Uz Thrust HP/09 lengviau pakeliamo sparno dar nesu turejes.
Taip, kad nenusimink Keestai ir kantriai ieskok savojo metodo. Kitu patarimai, zinoma, yra vertingi, taciau jie ne visuomet buna panaceja :D . Sekmes.
Paskutinį kartą redagavo Reno 03 Lie 2009, 11:56, redaguota 1 kartą(us).

Vartotojo avataras
Raimucka
MadPilots™
Pranešimai: 1882
Užsiregistravo: 17 Gru 2005, 21:39
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė Raimucka » 03 Lie 2009, 11:08

Reno rašė:Pabandyk startuoti nuo "lasvu stropu". Kai kurie uzsienio korifejai si starto buda vertina kaip "zema lygi", taciau stiliaus salygomis ALIX'ui ir STING'ui jis puikiai pasiteisindavo (bent jau man).
Itempes A eiles ir "susicentraves" (kaip rase Vidas bei Aivaras) nestartuok, o paeiki kelis (4-6) zingsnius atgal, link sparno centro! Tada mauk i prieki kiek kojos nesa. Iki isitemps stropos, jau busi pakankamai
... na mes, kaip vietiniai "korifejai" :D sita starto buda vadinam "iš smūgio" :roll:
http://www.MadPilots.lt
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..

Vartotojo avataras
KEESTA
Pranešimai: 131
Užsiregistravo: 28 Spa 2008, 18:49
Miestas: KUPISKIS

Standartinė KEESTA » 03 Lie 2009, 17:09

Ai varom rašė:
Vidas rašė:Uzsitrauki trimerius,sparna issikloji pasagos forma,kad pradejus begti jis pyldytusi graziai nuo centro i konsoles ir leki i prieki kiek kojos nesa. Mano 98% startu yra priekiniai ir prie stiliaus :) Pakilt sunkiau,bet pakilus gali skrist kur tik nori,niekur nenupus :)
1. Kaip ir Vidas rase, - issiklojes sparna issicentruok (jausk vienoda A eiliu itempima), kad sparna isvesdinetum is karto tiesiai;
2. Pradejes starta net neziurek i sparna. Tuo metu, kada pilotas ziuri i sparna, kojos pamirsta begti ir sparnas krenta atgal. Be bajerio. Prarasi 1-2s ir to uzteks; mink pedalus kiek turi sveikatos
3. NEPALEISK!!! A eiliui iki taves sparnas neprades pats kelti nuo zemes. :wink:
O kaip su klevantomis, jai A eiles laikyti iki tol kol sparnas tave prades kelti :?:

Skelbti atsakymą