Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- ArturasM
- Pranešimai: 180
- Užsiregistravo: 06 Spa 2013, 21:48
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Man atrodo kad operatorius mate net pasuko galva i desine paziuret kur laidai ir kaip tik ruosesi filmuoti kartu uzlaikes kadra...
- Bechterevas
- MadPilots™
- Pranešimai: 1179
- Užsiregistravo: 16 Rgs 2009, 13:30
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Skrendant komandoje, visada reik perspet draugus, jei pamatai pavojinga kliuti,kai nedidelis rukas kartais laidai labai sunkiai iziurimi, sunkiausiai matomi buna robinzonu trosai per Nemuna.
- Kęstutis M
- MadPilots™
- Pranešimai: 2716
- Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Didelė tikimybė ir Lietuvoje papulti į tokį.
NUOTYKIAI DAR LAUKIA!!!
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kęstutis M
- MadPilots™
- Pranešimai: 2716
- Užsiregistravo: 29 Sau 2007, 11:36
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Geriau taip nedaryti:
NUOTYKIAI DAR LAUKIA!!!
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.MadPilots.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ulopf.lt" onclick="window.open(this.href);return false;
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
isbandytas reikalas... laimingo atsitiktinumo deka gyvas....
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- Ricardas
- Pranešimai: 5605
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Taip paprastai ėmė ir nukrito ....
- svajoklis
- Pranešimai: 1446
- Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 10:32
- Miestas: Taurage
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
panasu vaizda esu mates gyvai. baisu....
kodel jis pakliuvo i tokia situacija? kodel taip nutiko?? ka negerai jis padare??
kodel jis pakliuvo i tokia situacija? kodel taip nutiko?? ka negerai jis padare??
Jubiliejus- tai tuomet, kai daug gėlių, o tu dar gyvas.
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
http://www.youtube.com/watch?v=3P4x3oZOSd4
- Ricardas
- Pranešimai: 5605
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Skraidyklininko mintys :
Na vaizdas ne koks. Įtariu, kad kažkas panašaus buvo Tauragės atveju. Ten irgi persėdęs nuo "burano" ant BMV pradėjo riesti mirties kilpą. Šiaip tai su tokiu reiškiniu esu susidūręs ir aš. Kai variklis labai galingas, o sraigtas labai "sunkus", pilnais gazais pasireiškia labai didelis vertimas. Reaktyvinė jėga. Aš ir dabar su 912 kildamas sunkiai išlaikau kilimo kryptį. Vis nutraukia į kairę kaip ir šiuo atveju. Čia variklis 912iS 100 aj. Turėtų dar labiau versti. Ypač skrendant solo. Matosi, kad pilotas bandė tiesinti. Net trapeciją perėmė už vertikalios stoikės. Neaišku, kodėl jis nenuėmė gazų. Gal pasimetė, o gal nebuvo kojinio gazo, o rankų, paleisti trapeciją ir pasiekti gazą - pritrūko. Aš šią problemą išsprendžiau sumažindamas žingsnį. Kazimieras turėjo tą problemą ir jis su ja tvarkėsi taip pat mažindamas žingsnį. Dar labai turi įtakos traukos vektoriaus pasukimas nuo išilginės vežimėlio ašies. Kadangi visa tai pasiekiama bandymų keliu tai gal čia buvo pirmas piloto test skrydis su 912iS. Man, kai versdavo, užtekdavo sumažinti gazus iki kreiserio ir problemos dingdavo. Aišku tai kerta per kuro ekonomiją. Beje, pilotas iškrito. Nebuvo perpetinių diržų. O dėl kupolų tai kai jis bandė tiesinti, kairys sparnas įsitempė, o dešinys padidino kupolą iki kiek leido skersė. Čia galėjo atsirasti atvirkštinis sukimas. Kairys pilnai apkrautas ir nori skristi greičiau.
Ech. reikėjo jam gazus nuimti. Viskas būtų OK........
Na vaizdas ne koks. Įtariu, kad kažkas panašaus buvo Tauragės atveju. Ten irgi persėdęs nuo "burano" ant BMV pradėjo riesti mirties kilpą. Šiaip tai su tokiu reiškiniu esu susidūręs ir aš. Kai variklis labai galingas, o sraigtas labai "sunkus", pilnais gazais pasireiškia labai didelis vertimas. Reaktyvinė jėga. Aš ir dabar su 912 kildamas sunkiai išlaikau kilimo kryptį. Vis nutraukia į kairę kaip ir šiuo atveju. Čia variklis 912iS 100 aj. Turėtų dar labiau versti. Ypač skrendant solo. Matosi, kad pilotas bandė tiesinti. Net trapeciją perėmė už vertikalios stoikės. Neaišku, kodėl jis nenuėmė gazų. Gal pasimetė, o gal nebuvo kojinio gazo, o rankų, paleisti trapeciją ir pasiekti gazą - pritrūko. Aš šią problemą išsprendžiau sumažindamas žingsnį. Kazimieras turėjo tą problemą ir jis su ja tvarkėsi taip pat mažindamas žingsnį. Dar labai turi įtakos traukos vektoriaus pasukimas nuo išilginės vežimėlio ašies. Kadangi visa tai pasiekiama bandymų keliu tai gal čia buvo pirmas piloto test skrydis su 912iS. Man, kai versdavo, užtekdavo sumažinti gazus iki kreiserio ir problemos dingdavo. Aišku tai kerta per kuro ekonomiją. Beje, pilotas iškrito. Nebuvo perpetinių diržų. O dėl kupolų tai kai jis bandė tiesinti, kairys sparnas įsitempė, o dešinys padidino kupolą iki kiek leido skersė. Čia galėjo atsirasti atvirkštinis sukimas. Kairys pilnai apkrautas ir nori skristi greičiau.
Ech. reikėjo jam gazus nuimti. Viskas būtų OK........
- Ricardas
- Pranešimai: 5605
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Skraidyklininkai:
Kaip ir buvo manyta: dėl per-galingo variklio reaktyvinio momento, susisuko bokštas ties pašaknėm, vežimą užvertė aukštyn (per-galingas ir sunkesnis, nei buvo, variklis), trapecija prispaudė pilotą ir jis nepasiekė "gazo" rankenos, įrengtos tarp kojų. Pilotas bandė lyginti sparną, stumdamas trapeciją dešinėn, tačiau tai tik pablogino situaciją, nes dar pridėjo momento bokšto susukimui.
Išvada:
- MS reik modifikuot kompleksiškai, o ne tik keist sparną, ar variklį į greitesnį ir galingesnį;
- variklio valdymo įrangą (sklendės valdymas, išjungimas) reik įrengt taip, kad pilotas galėtų pasiekt pilnai pritraukęs valdymo trapeciją prie krūtinės ("gazo" svirtis ant trapecijos ("motociklinė"), ar / ir kojinis valdymas.
Tyrimo ataskaita:
https://docs.google.com/file/d/0B0u6qDw ... VMDhV/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaip ir buvo manyta: dėl per-galingo variklio reaktyvinio momento, susisuko bokštas ties pašaknėm, vežimą užvertė aukštyn (per-galingas ir sunkesnis, nei buvo, variklis), trapecija prispaudė pilotą ir jis nepasiekė "gazo" rankenos, įrengtos tarp kojų. Pilotas bandė lyginti sparną, stumdamas trapeciją dešinėn, tačiau tai tik pablogino situaciją, nes dar pridėjo momento bokšto susukimui.
Išvada:
- MS reik modifikuot kompleksiškai, o ne tik keist sparną, ar variklį į greitesnį ir galingesnį;
- variklio valdymo įrangą (sklendės valdymas, išjungimas) reik įrengt taip, kad pilotas galėtų pasiekt pilnai pritraukęs valdymo trapeciją prie krūtinės ("gazo" svirtis ant trapecijos ("motociklinė"), ar / ir kojinis valdymas.
Tyrimo ataskaita:
https://docs.google.com/file/d/0B0u6qDw ... VMDhV/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ricardas
- Pranešimai: 5605
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Dažniausiai nieko bloga neatsitinka...
Atėjo aktyvaus skraidymo sezono pradžia .
Praėję metai buvo saugūs. Tęsiame taip ir toliau .
Praėję metai buvo saugūs. Tęsiame taip ir toliau .