Skrydžiai ir sauga

Skrydžių Saugumas
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
ArturasM
Pranešimai: 178
Užsiregistravo: 06 Spa 2013, 21:48

Skrydžiai ir sauga

Standartinė ArturasM » 06 Bal 2020, 13:17

Sveiki,
Diskusijos po kiekvieno nelaimingo incidento ar avarijos sveikintina tik galime gal but apsieiti be to. Manau daug kam zinoma tiesiog arba "man neatsitiks arba nepagalvota". Primenu keleta dalyku i kuriuos reikia atkreipti demesi ir neuzmirsti ivertinti planuojant skrydi. (Pridekit kam kils daugiau minciu.
1. Vykdant skrydi virs vandenu (uzsdekite liemene) gali jos prirekti nebutinai uzgesus varikliui bet ir sprandui "suluzus" ir prireikus atsarginiam. (Prisimenu Vilmanto nuotolio rekordas buvo darytas su liemenem - saunu)
2. Kylant aukstyn oras reteja - geriau skrenda sparnas, jei dar pavejui is vis gerai, taciau retejant orui mazeja ir deguonies. Tad jei planuojamas rekordas ar skrydziai virs 3500 m turekite plana B. Maza deguones balioneli, deguonies koncentracija nustatancius prietaisus. Problemos nera kol nebuna velu. Profisionalai (naikinutuvu pilotai) labai daznai nesugeba ivertinti Hypoksijos pozymiu. Mes juo labiau. O jos rezultatas tiesiog issijungimas. Tad naudokite siuos prietaisus ir papildoma deguoni, konsultuokites su kolegom ir profisionalais. Be to esant mazai degiuonies, sprendimu priemimas ne tik suleteja bet ir gali tapti nevisai logisku (tas pats su dideliu salciu). Sauliuk akmenukas i tavo darza :). Saunu del rekordo bet dar geriau kai visi sveiki ir be rekordu ;).
3. Ruduo - ziema. Parasparniu pilotai labai daznai pamirsta mums nelabai pazystama fakta t.y. sparno apledejimas. Kitu orlaiviu pilotai bijo kaip velnio o mes paprastai neivertinam. Turekite minti jog apledejimas gali sukelti nemazai padariniu (tame tarpe fataliniu).
4. Saltis kaip ir kazkada Robertas (Bobis) raše apie didelyje saltyje ilga laika srendant sukietejusius pirstus. Tai dar vienas zmogaus sveikatos galimybiu neivertinimas. Saltis ateina pamazu ir niekada nebuna ribos kad jau salta ir dabar jau viskas. Riba pajuntama tada kada buna velu. Sutrinka mastymas susala pirstai ju negali pajudint ir t.t.
5. Sraidymai su veliavomis, juostomis. Atskira tema jei trumpai - keiciasi aerodinamika sparno ir issidirbinejant reikia ta numatyti.
Tai tiek jeigu kas turit minciu dar kokie aspektai uzmirsti bet svarbus pridekit.

Vartotojo avataras
Saulikas
Pranešimai: 468
Užsiregistravo: 12 Spa 2013, 08:57
Miestas: Rokiškis

Re: Skrydžiai ir sauga

Standartinė Saulikas » 07 Bal 2020, 09:16

Pritariu tavo pastebėjimams. Kitakart nekilčiau taip pasiruošes. Tuo kartu jau taip išėjo( užsikirto gazas) :wink: . Aišku kvailystė. Laimingai baigėsi, valio. Tikrai nerekomenduoju kitiems paramotoristams taip elgtis. Kaltas :punish:
Kai nučiuožia stogas, atsiveria dangus!

Skelbti atsakymą