DUDEK
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Naujаusi DUDEK HADRON 3 jau Lietuvoje
Pora vienetų atvykę Lietuvos pilotams.
Vakar Aidas iššipakavęs padarė pora skrydžių.
Laimingas buvo.Iki šio sparno skraidė su pirmuoju Hadronu.
visas albumas:
https://photos.app.goo.gl/3nr5UTQYBYHKhe8Y6
Video startas
https://photos.app.goo.gl/UAWEpBLbatuzMu1S8
Apie šį DUDEKo stebuklą čia info:
https://www.dudek.eu/en/products/hadron-3.html
Pora vienetų atvykę Lietuvos pilotams.
Vakar Aidas iššipakavęs padarė pora skrydžių.
Laimingas buvo.Iki šio sparno skraidė su pirmuoju Hadronu.
visas albumas:
https://photos.app.goo.gl/3nr5UTQYBYHKhe8Y6
Video startas
https://photos.app.goo.gl/UAWEpBLbatuzMu1S8
Apie šį DUDEKo stebuklą čia info:
https://www.dudek.eu/en/products/hadron-3.html
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Jau Lietuvoje ir Naujausias DUDEK šedevras DRIFTair sparnas
Atsiliepimai apie šį sparna pasaulio diskusiju puslapiuose labai geri.
Pociūnų eskadrilėje jau Deividas džiaugiasi Driftas 18
DriftAir 16 dar dėžėje...
Sekantis toks pat Driftas pakeliui į Lietuvą.....
Info apie jį
https://www.dudek.eu/en/products/driftair.html
Facebooke yra grupė šio sparno fanų.
Foto albume:
https://photos.app.goo.gl/Cpkz9tpojpV3wCQH9
Atsiliepimai apie šį sparna pasaulio diskusiju puslapiuose labai geri.
Pociūnų eskadrilėje jau Deividas džiaugiasi Driftas 18
DriftAir 16 dar dėžėje...
Sekantis toks pat Driftas pakeliui į Lietuvą.....
Info apie jį
https://www.dudek.eu/en/products/driftair.html
Facebooke yra grupė šio sparno fanų.
Foto albume:
https://photos.app.goo.gl/Cpkz9tpojpV3wCQH9
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
DUDEK Lietuvos pilotams pateiks geriausius sparnus visiems pilotams.Besimokančiams, maršrutininkams, ar sportininkams.
Paramotorinių sparnų,pakabų lyderis...
Išsirinkit,klauskit,patarsime
.
.https://www.dudek.eu/en/products/driftair.html
.
Paramotorinių sparnų,pakabų lyderis...
Išsirinkit,klauskit,patarsime
.
.https://www.dudek.eu/en/products/driftair.html
.
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
4 menuo
4 diena
Nucleon 4 Pristatymas
.
„Nucleon 4“ yra klasikinis paramotorinis sparnas. Jam būdingas tvirtas refleksas, labai lengvas paleidimas, malonus vairavimas, gera ekonomija ir manevringumas, idealiai tinkantys poilsio, kruizinių ir sportinių sparnų linijai.
.
https://youtu.be/
.Dudek tinklapyje:
https://www.dudek.eu/en/products/nucleon-4.html
.
.
4 diena
Nucleon 4 Pristatymas
.
„Nucleon 4“ yra klasikinis paramotorinis sparnas. Jam būdingas tvirtas refleksas, labai lengvas paleidimas, malonus vairavimas, gera ekonomija ir manevringumas, idealiai tinkantys poilsio, kruizinių ir sportinių sparnų linijai.
.
https://youtu.be/
.Dudek tinklapyje:
https://www.dudek.eu/en/products/nucleon-4.html
.
.
- Ricardas
- Pranešimai: 5626
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: DUDEK
Pilotas Lojak apie naujajį Nucleon 4
Automatinis vertimas:
Ar jau sutikai mūsų naujausią „Nucleon 4“?
• „Nucleon 4“ kilmė kyla tiesiogiai iš pirmųjų pasaulyje pasirodžiusių refleksinių struktūrų - „Traper“, „Action“, paskui „ReAction“. Jų tęsinys buvo keli „Nucleon“ įsikūnijimai, iki dabartinio - ketvirtojo. Mes ypatingą dėmesį skyrėme „Nucleon WRC“ šoninio pasipriešinimo deriniui su „Nucleon XX“ judrumu ir maloniu valdymu. Mes taip pat pridėjome bekompromisį „Reportair“ stabilumą. Be to, jiems pavyko padidinti greitį, keliamąją galią ir padaryti „Nucleon 4“ lengvesnį nei visi jo pirmtakai.
„Nucleon 4“ yra skirtas tarpiniams pilotams, kurie jau yra tvirtai įvaldę refleksinio skraidymo sparnais meną ir yra susipažinę su jų specifinėmis savybėmis. Vienas iš jų yra unikalus turbulencijos stabilumas, o vienintelis šio legendinio reflekso saugumo reikalavimas yra „droselis“, tai yra trimerių ir stabdžių išleidimas su papildomu akseleratoriaus presu, kuris gali būti naudojamas bet kokioje trimerių konfigūracijoje.
Labai lengvas pakilimas, patogus vairavimas ir malonus išlyginimas tūpimo metu yra mūsų dizaino standartai, tačiau „Nucleon 4“ jis yra dar labiau padidintas. Mes taip pat pagerinome skrydžių ekonomiją. Tikslinių programų spektras yra platus - nuo pramoginių ir krosinių skraidymų iki klasikinių paramotorų varžybų.
• „Nucleon 4“ naudoja naują aerodinaminį profilį. Konstrukcija pagaminta naudojant „Flexi Edge“ (FET) technologiją, kuri užtikrina geresnę priekinio krašto aerodinamiką ir standumą. Be to, tarp taikinių naudojame dvigubą sutvirtinimą (LE2R). Standūs šerdys ir kiti sutvirtinimai kartu su konkrečia priekinio krašto forma (ryklio nosis) užtikrina, kad sparnas viduje išlaikytų aukštą slėgį visame greičio diapazone. Patobulinti stovėjimo mechanizmai leidžia juos naudoti intuityviai, leidžia jums naudoti greičio sistemą visame trimerio veikimo diapazone, patogiai reguliuoti skrydžio kryptį naudojant 2D sistemą
Tinkamai parinkta alternatyvios 2D valdymo sistemos progresija leidžia užtikrintai ir be pastangų valdyti sparną, o tai ypač svarbu esant didesniam skrydžio greičiui.
Nucleon 4“ neturi „Power Attack“ sistemos, taip pat neįmanoma jos montuoti,nes akseleratorių galit naudot visose trimerių padėtyse
Paweł "Lojak" Kozarzewski
Automatinis vertimas:
Ar jau sutikai mūsų naujausią „Nucleon 4“?
• „Nucleon 4“ kilmė kyla tiesiogiai iš pirmųjų pasaulyje pasirodžiusių refleksinių struktūrų - „Traper“, „Action“, paskui „ReAction“. Jų tęsinys buvo keli „Nucleon“ įsikūnijimai, iki dabartinio - ketvirtojo. Mes ypatingą dėmesį skyrėme „Nucleon WRC“ šoninio pasipriešinimo deriniui su „Nucleon XX“ judrumu ir maloniu valdymu. Mes taip pat pridėjome bekompromisį „Reportair“ stabilumą. Be to, jiems pavyko padidinti greitį, keliamąją galią ir padaryti „Nucleon 4“ lengvesnį nei visi jo pirmtakai.
„Nucleon 4“ yra skirtas tarpiniams pilotams, kurie jau yra tvirtai įvaldę refleksinio skraidymo sparnais meną ir yra susipažinę su jų specifinėmis savybėmis. Vienas iš jų yra unikalus turbulencijos stabilumas, o vienintelis šio legendinio reflekso saugumo reikalavimas yra „droselis“, tai yra trimerių ir stabdžių išleidimas su papildomu akseleratoriaus presu, kuris gali būti naudojamas bet kokioje trimerių konfigūracijoje.
Labai lengvas pakilimas, patogus vairavimas ir malonus išlyginimas tūpimo metu yra mūsų dizaino standartai, tačiau „Nucleon 4“ jis yra dar labiau padidintas. Mes taip pat pagerinome skrydžių ekonomiją. Tikslinių programų spektras yra platus - nuo pramoginių ir krosinių skraidymų iki klasikinių paramotorų varžybų.
• „Nucleon 4“ naudoja naują aerodinaminį profilį. Konstrukcija pagaminta naudojant „Flexi Edge“ (FET) technologiją, kuri užtikrina geresnę priekinio krašto aerodinamiką ir standumą. Be to, tarp taikinių naudojame dvigubą sutvirtinimą (LE2R). Standūs šerdys ir kiti sutvirtinimai kartu su konkrečia priekinio krašto forma (ryklio nosis) užtikrina, kad sparnas viduje išlaikytų aukštą slėgį visame greičio diapazone. Patobulinti stovėjimo mechanizmai leidžia juos naudoti intuityviai, leidžia jums naudoti greičio sistemą visame trimerio veikimo diapazone, patogiai reguliuoti skrydžio kryptį naudojant 2D sistemą
Tinkamai parinkta alternatyvios 2D valdymo sistemos progresija leidžia užtikrintai ir be pastangų valdyti sparną, o tai ypač svarbu esant didesniam skrydžio greičiui.
Nucleon 4“ neturi „Power Attack“ sistemos, taip pat neįmanoma jos montuoti,nes akseleratorių galit naudot visose trimerių padėtyse
Paweł "Lojak" Kozarzewski