SOS Techninė PAGALBA
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Valdas
- Pilotai
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 06 Gru 2005, 09:32
- Miestas: Utena
- Ai varom
- MadPilots™
- Pranešimai: 2233
- Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
-
- Pilotai
- Pranešimai: 497
- Užsiregistravo: 08 Geg 2007, 20:01
- Miestas: Klaipėda
- Susisiekti:
Aš tai, patikrinęs stropų centravimą, grįžtu kokiu tris žingsnelius atgal ir "lupu gazų"- belieka išmokti greitai kojas kilnoti, o svarbiausiai išmokti pasiduoti motoro stūmimui, nes refleksiškai priešiniesi. Todėl kartais vien tik su motoru prasibėgu, duodamas gazo, kad pajaust "pasidavimą". Ir bėgti labai "stačiam", negriūti į priekį.
Kai sparnas jau pradeda kelti, atsiranda galimybė ir žvilktelt į viršų . O bėgant pajausti sparną ne taip jau sunku- jei traukia į šona, tai, kol nepratęs, geriau stabdyti. Paprastai jei pasirinkta gera kryptis ir energingas startas, sparnas eina tiesiai- nemėto.
Na, o apie Aivaro sparno jutimą negaliu patylėti .
Berods, pereitais metais Mingėje- susidėlioję visi sparnus plačia eile visi laukia savo eilės, kada pakils priekyje stovintis.
Atvaro Aivaras, kukliai pasideda sparną pačiame pačiame gale, nors galėjo dėt ir patogesnėje vietoje.
Nutaikęs momentą pasikelia sparną ir manevruodamas juo apibėga visus priekyje besiruošiančius pilotus (o buvo kokios keturios šachmatiškai išsidėsčiusios eilės) bei jų sparnus pirštų galais, kaip slalomu ir startuoja pačiame priekyje.
Kas matė, negalėjo nenusistebėti
Kai sparnas jau pradeda kelti, atsiranda galimybė ir žvilktelt į viršų . O bėgant pajausti sparną ne taip jau sunku- jei traukia į šona, tai, kol nepratęs, geriau stabdyti. Paprastai jei pasirinkta gera kryptis ir energingas startas, sparnas eina tiesiai- nemėto.
Na, o apie Aivaro sparno jutimą negaliu patylėti .
Berods, pereitais metais Mingėje- susidėlioję visi sparnus plačia eile visi laukia savo eilės, kada pakils priekyje stovintis.
Atvaro Aivaras, kukliai pasideda sparną pačiame pačiame gale, nors galėjo dėt ir patogesnėje vietoje.
Nutaikęs momentą pasikelia sparną ir manevruodamas juo apibėga visus priekyje besiruošiančius pilotus (o buvo kokios keturios šachmatiškai išsidėsčiusios eilės) bei jų sparnus pirštų galais, kaip slalomu ir startuoja pačiame priekyje.
Kas matė, negalėjo nenusistebėti
- Reno
- Pranešimai: 798
- Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14
Pabandyk startuoti nuo "laisvu stropu". Kai kurie uzsienio korifejai si starto buda vertina kaip "zema lygi", taciau stiliaus salygomis ALIX'ui ir STING'ui jis puikiai pasiteisindavo (bent jau man).
Itempes A eiles ir "susicentraves" (kaip rase Vidas bei Aivaras) nestartuok, o paeiki kelis (4-6) zingsnius atgal, link sparno centro! Tada mauk i prieki kiek kojos nesa. Iki isitemps stropos, jau busi pakankamai isibegejes, t.y. - igijes kinetines energijos sparnui energingai kelti. Pradedamas begti as negazuodavau (nors esu mates taip darant), kad stiliaus salygomis pradedantis kilti sparnas nepatektu i propelerio sujaukta srauta.
"Persedus" i Thrust HP teko keisti iprocius, nes siam sparnui minetas starto metodas visiskai netiko. Net ir visiskai uztrauktais trimeriais energingai trukteltas uz stropu Trust HP kaip kulka saudavo i virsu, akimirksniu atsidurdavo virs galvos ir pralenkdavo... Kiek bandziau sustabdyti sparna virs galvos, niekaip nesuspedavau (bent jau man tai nepavykdavo). Grizus prie "klasikos" vel viskas susitvarke. Uz Thrust HP/09 lengviau pakeliamo sparno dar nesu turejes.
Taip, kad nenusimink Keestai ir kantriai ieskok savojo metodo. Kitu patarimai, zinoma, yra vertingi, taciau jie ne visuomet buna panaceja . Sekmes.
Itempes A eiles ir "susicentraves" (kaip rase Vidas bei Aivaras) nestartuok, o paeiki kelis (4-6) zingsnius atgal, link sparno centro! Tada mauk i prieki kiek kojos nesa. Iki isitemps stropos, jau busi pakankamai isibegejes, t.y. - igijes kinetines energijos sparnui energingai kelti. Pradedamas begti as negazuodavau (nors esu mates taip darant), kad stiliaus salygomis pradedantis kilti sparnas nepatektu i propelerio sujaukta srauta.
"Persedus" i Thrust HP teko keisti iprocius, nes siam sparnui minetas starto metodas visiskai netiko. Net ir visiskai uztrauktais trimeriais energingai trukteltas uz stropu Trust HP kaip kulka saudavo i virsu, akimirksniu atsidurdavo virs galvos ir pralenkdavo... Kiek bandziau sustabdyti sparna virs galvos, niekaip nesuspedavau (bent jau man tai nepavykdavo). Grizus prie "klasikos" vel viskas susitvarke. Uz Thrust HP/09 lengviau pakeliamo sparno dar nesu turejes.
Taip, kad nenusimink Keestai ir kantriai ieskok savojo metodo. Kitu patarimai, zinoma, yra vertingi, taciau jie ne visuomet buna panaceja . Sekmes.
Paskutinį kartą redagavo Reno 03 Lie 2009, 11:56, redaguota 1 kartą(us).
- Raimucka
- MadPilots™
- Pranešimai: 1882
- Užsiregistravo: 17 Gru 2005, 21:39
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
... na mes, kaip vietiniai "korifejai" sita starto buda vadinam "iš smūgio"Reno rašė:Pabandyk startuoti nuo "lasvu stropu". Kai kurie uzsienio korifejai si starto buda vertina kaip "zema lygi", taciau stiliaus salygomis ALIX'ui ir STING'ui jis puikiai pasiteisindavo (bent jau man).
Itempes A eiles ir "susicentraves" (kaip rase Vidas bei Aivaras) nestartuok, o paeiki kelis (4-6) zingsnius atgal, link sparno centro! Tada mauk i prieki kiek kojos nesa. Iki isitemps stropos, jau busi pakankamai
http://www.MadPilots.lt
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..
Jei nužudysi visus mano demonus, mano angelai numirs taip pat..
- KEESTA
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 28 Spa 2008, 18:49
- Miestas: KUPISKIS
O kaip su klevantomis, jai A eiles laikyti iki tol kol sparnas tave prades keltiAi varom rašė:1. Kaip ir Vidas rase, - issiklojes sparna issicentruok (jausk vienoda A eiliu itempima), kad sparna isvesdinetum is karto tiesiai;Vidas rašė:Uzsitrauki trimerius,sparna issikloji pasagos forma,kad pradejus begti jis pyldytusi graziai nuo centro i konsoles ir leki i prieki kiek kojos nesa. Mano 98% startu yra priekiniai ir prie stiliaus Pakilt sunkiau,bet pakilus gali skrist kur tik nori,niekur nenupus
2. Pradejes starta net neziurek i sparna. Tuo metu, kada pilotas ziuri i sparna, kojos pamirsta begti ir sparnas krenta atgal. Be bajerio. Prarasi 1-2s ir to uzteks; mink pedalus kiek turi sveikatos
3. NEPALEISK!!! A eiliui iki taves sparnas neprades pats kelti nuo zemes.