ZenoMotor

Zenono gamybos ir remonto paslaugos
Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 06 Bir 2014, 21:18

Ricardas rašė:O norintys pasikeist redukciją į sankabinę gali , ir kiek kainuotų ?
Manau taip lengvai neperdarysi į sankabinį, nes kiek žinau yra ir kitų pakeitimų. Kai turėsime pirmą tokį egzempliorių gyvai, tai ir bus aiškiau.
Kaina sankabinio Moster variklio 7000Lt+PVM (įskaičiavus pristatymą)

Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5636
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: ZeRoMotor

Standartinė Ricardas » 24 Bir 2014, 17:28


Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 03 Rgs 2014, 13:50

Paveikslėlis


Paveikslėlis

WORLD PARAMOTOR CHAMPIONSHIP 2014
This year too Vittorazi Motors participated in the WPC, held in Hungary "Maktopuszta."
Engine: Moster185 "Tulipano"


http://www.vittorazi.com/en/news-page/a ... c.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 15 Spa 2014, 09:59

-5% nuolaida, užsisakiusiems Vittorazi variklį iki 2014 lapkričio 30 dienos!!!

Detaliau: http://www.zeromotor.eu/?page_id=757" onclick="window.open(this.href);return false;

Nuolaida paramotorui ZeRoMotor-185

Detaliau: http://www.zeromotor.eu/?page_id=242" onclick="window.open(this.href);return false;

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 04 Lap 2014, 14:59

Sukonstruotas rėmas, į kurį iš senų rėmų “persikėlė” SKY varikliukas.
Paveikslėlis

Žema pakaba.
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Renvis
Bendramintis
Pranešimai: 2013
Užsiregistravo: 12 Gru 2005, 10:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Renvis » 05 Lap 2014, 06:47

Neskaitote vienas kito pranešimų big_boss , čia kas ? Konkurencija ? viewtopic.php?f=20&t=3179&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Ar naujas gimstantis PV

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 05 Lap 2014, 09:13

Renvis rašė:Neskaitote vienas kito pranešimų big_boss , čia kas ? Konkurencija ? viewtopic.php?f=20&t=3179&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Ar naujas gimstantis PV
Mes jokiu būdu neribojame kitų gamintojų produkcijos.
Konkurencija visada yra gerai... svarbu, kad kokybė nenukentėtų, nes tai aviacija, o ne kojinės, kurias galima suplyšus pasikeisti :)

ZeRoMotor yra oficialus Vittorazi atstovas Lietuvoje ir užsako variklius bei jų dalis.
Varikliai užsakomi oficialiai su dokumentais, PVM mokesčiu ir pan. Atliekamas variklių remontas.

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 05 Sau 2015, 12:23

Pirmasis ZeroMotor paramotoras su sankabiniu varikliu Moster PLUS. Lauksime atsiliepimų iš naudotojo.

Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 26 Sau 2015, 11:23

Patobulintas rėmas pritaikant jį tandeminiams skrydžiams. Išbandyta APCO Super Light pakaba.
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Bobis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 09 Vas 2010, 18:43
Miestas: Vilnius

Re: ZeRoMotor

Standartinė Bobis » 18 Vas 2015, 09:28

Nors ir daug apie tai buvo kalbėta, kadangi laikas nuo laiko vis pasigirsta pamąstymų apie paramotoro statinės traukos matavimo rezultatus, tai nusprendžiau ir aš įkišti savo trigrašį... :) Pabandysiu neišsiplėsti... Galėsime pratęsti diskusijas aerodromuose.

Pradžioje pradedant kalbėti apie paramotoro trauką, reikia suskirstyti paramotorą į 3 atskirus elementus:
1. Variklis
2. Redukcija
3. Propeleris

1. Variklis. Su variklio galingumu kaip ir viskas aišku. Norisi, kad variklis būtų kuo galingesnis, bet tuo pačiu svoris liktų pakeliamas (aišku geriau ant nugaros net nejaučiamas)...
Kaip taisyklė kuo variklis galingesnis, tuo jis ir sunkesnis, nes pirmiausia didesnis galingumas pasiekiamas didinant variklio kubatūrą, o tai didina viso variklio svorį. Todėl paramotorams naudojami varikliai yra nuo 80cc iki 200cc. 80cc - pakankama trauka, kad sugebėtum atsiplėšti nuo žemės, 200cc- variklis su maksimalia trauka, kurį dar gali pakelti nuo žemės ir užsidėti ant nugaros (apie išskirtinius atvejus neverta diskutuoti).

Variklio su X kubatūra, didesnį galingumą galima pasiekti didinant variklio apsukas, tačiau yra ribos susijusios su technologija, vibracija, patikimumu ir pan. Mažesnės kubatūros variklių maksimalūs apsisukimai būna didesni ir siekia iki 10 tūkstančių/min, didesnės kubatūros pavyzdžiui Moster-185 maksimalios apsukos yra 8 tūkstančiai/min. Bet kokiu atveju kiekvienas variklis turi konstruktorių nustatytas maksimalias apsukas, kurių negalima (nerekomenduojama) viršyti.
Oficialiai Vittorazi rekomenduojamos Moster-185 variklio maksimalių sūkių ribos yra: nuo 8000-8200 (priklausomai nuo naudojamo propelerio). Leistinas maksimalių sūkių diapazonas yra : 7900-8300.
Žemesnės nei 7900 maksimalūs apsisukimai reiškia, kad variklis blogai dirba arba blogai parinkta redukcija, propeleris. Didesni nei 8300 sūkiai reiškia, kad greičiausiai paimtas aerodinamiškai per lengvas propeleris (arba netinkama redukcija).
Išlaikant reikalaujamą maksimalių sūkių diapazoną yra tikimasi, kad variklis dirbs 100val. ir daugiau be jokių gedimų ir didelių remontų (nepamirštant laikytis kitų reikalavimų: teisingas kuras, reikalaujama tepalo markė, kiekis ir t.t.) Daug nekalbėsiu apie naudojamą kurą ir variklio galingumo didinimą kuro pagalba, bet pasakysiu, kad padarius kelis variklio reguliavimus ir įpylus spec. kuro, variklio galią padidinti 10-15% yra visai nesunku. Tačiau kiek toks variklis dirbs be gedimų, niekas nepasakys. Mes turime (rekomenduojama) naudoti 98 bešvinį benziną. Spirituotas Exx ir pan., taip pat nerekomenduojamas dėl galimo tarpinių, šlangelių, aliuminio oksidacijos ir kitų dalių pažeidimo. Taip pat nerekomenduojama pilti į kurą priedus.

2. Redukcija. Daug kalbėti apie redukcją nėra reikalo. Yra diržinė arba krumplinė, yra su sankaba arba be jos. Skonio reikalas.
Aš esu variklio be sankabos šalininkas, nes variklis su sankaba turi sekančius trūkumus:
a) To pačio tipo variklį su sankaba užvesti yra žymiai sunkiau, nes nėra propelerio, kuris atlieka smagračio vaidmenį. Pasistatykite du vienodos kubatūros variklius su sankaba ir be jos ir pabandykite palyginti užvedimą. Ypač didesnės kubatūros. Vittorazi variklio su sankaba užvedimo konstrukcija net buvo pakeista, kad būtų galima užvesti ir "nemuštų per nagus" atatranka.
b) Gedimo tikimybė didesnė, nes daugiau dalių.
c) Didesnis variklio svoris.
d) Nuo klaidų sankaba negelbsti, o kartais net ir gadina. Paklauskite tų kas skraido su sankaba kiek jie propelerių prilaužė, jei padaroma klaida kylant ar leidžiantis.
e) Didesnė kaina.
Privalumai: gali užvestu varikliu ant nugaros sukiotis nebijodamas įsukti stropas (su sąlyga, kad variklio apsukos tokios, kad propeleris nesisuka)

Redukcijos paskirtis (kaip ir automobilyje greičių dėžės) maksimaliai (teisingai) perduoti sukimo momentą į propelerį (automobilyje į ratus). Redukcija suderina variklio galingumą ir parinktą propelerį, kad variklis maksimaliai atiduotų galią ir neviršytų maksimalių leistinų apsukų. Moster turi tris redukcijos variantus: 2,68; 2,71; 2,87. Pagal redukciją parenkamas ir propeleris.

3. Propeleris. Čia reikia plačiau aptarti propelerio parinkimą.
Pradėsime nuo to, kad ne redukcijai parenkamas propeleris (čia viskas aišku yra redukcija, turi būti tinkamas propeleris), o nuo propelerio pasirinkimo.
Kodėl reikia teisingai pasirinkti tam tikrą propelerį. Propelerio paskirtis yra sukamąjį judesį perduoti į stūmimą. Pagrindinis propelerio parametras yra naudingumo koeficientas (N.K.). Turbūt visiems aišku, kad uždėjus šluotos kotą, jis tik pūs vėją į abi puses vienodai ir skleis garsą. Jo naudingumo koeficientas bus lygus 0. N.K. priklauso nuo propelerio profilio. Profilius kuria –skaičiuoja didžiausios komandos, kad pasiekti kuo geresnius rezultatus. Čia yra daug teorijų ir nuomonių... HELIX profilis yra vienas iš tų, kurie duoda gerus N.K. rezultatus. Viena iš N.K. priklausomybė yra nuo propelerio ilgio. Kuo ilgesnis propeleris, tuo jis yra efektyvesnis. Tačiau čia kaip ir su variklio kubatūra yra ribos. 3 metrų propelerio neužsidėsi... Tiesiog bus nepatogu, nebent tu esi Sabonis. Todėl natūralu, kad dažniausiai naudojami propeleriai yra nuo 1,15 iki 1,30m.
Oficialiai Vittorazi teigiama, kad Moster-185 su 1,3m propeleriu pasiekiamas 75kg ir su 1,22m propeleriu pasiekiama 70kg statinė trauka.
The motor develops a power of 25 hp at 7.800 rpm, (Vittorazi agrees to communicate the values of power, weight and static thrust in accordance with the actual values measured) and is particularly suitable for a weights pilot + paramotor or trike between 100 and 160 Kgs (200 to 350 pounds). The engine`s not been studied for the tandem use or for a take off weight over 160 kgs. The thrust is regular, smooth, gentle up to reach 75 kgs (165 pounds) with a 130 cms (51 inches) propeller or 70 kgs (155 pounds) with 122 cms (48 inches) propeller.
Tai yra kuo ilgesnis propeleris, tuo geresni traukos rezultatai pasiekiami. Nori skraidyti su mažu propeleriu, reikės galingo variklio arba turėsi mažą trauką. Tas tinka ir trimenčiams propeleriams. Jie trumpesni - patogesni, bet ir traukos rezultatai blogesni.
Beje skleidžiamas propelerio garsas irgi labai svarbus parametras. Yra propelerių, kurie sukelia tokį nemalonų garsą, kad ne tik žmonėms ant žemės, bet ir pačiam skrendančiam reikia ausų kamštukų. Todėl jei nusipirksite Moster Silent (su pagerinta tylesne išmetimo sistema) ir užsidėsite triukšmingą propelerį, tai investicijos bus nieko vertos.
Taigi, nusprendus kokio ilgio propelerį nori turėti, tik tada parenkama konkrečiam propeleriui redukcija. Paminėsiu, kad pvz. Helix to pačio ilgio propeleriai dar turi skirtingus menčių pasukimo kampus. Ir pasirinkus skirtingus propelerius bus skirtingas skrydžio pojūtis. Vieni propeleriai tinka labiau pasiekti maksimalią trauką, kiti ramiam ilgam ekonomiškams skrydžiui ir t.t. Nuo propelerio priklauso ir variklio temperatūra. Visko čia neaptarsi.
Pasirinkus 1,3m. Helix propelerį (norint turėti max trauką), „einamiausia“ Moster redukcija 2,68 netiks!
Detalesnę lentelę propelerio ir redukcijos parinkimui Moster varikliui rasite čia:

http://www.zeromotor.eu/?page_id=757" onclick="window.open(this.href);return false;

Reziumė.
Visais atvejais matuojant trauką reikia matuoti variklio maksimalias apsukas ir temperatūrą. Primenu, kad rezultatai priklausomai nuo lauko temperatūros (žiemą ar vasarą), variklio temperatūros (šaltas ar karštas), net aukščio ir kitų faktorių... Ant žemės išmatuoti maksimalūs variklio sūkiai ore bus kitokie, kaip ir trauka.
Bet kokiu atveju variklis turi dirbti optimaliai apkrautas, kad būtų pasiekti geri traukos rezultatai, nenuskriaudžiant kuro sąnaudų, triukšmo lygio, nedidinant variklio max temperatūros t.y. nepadidinant gedimo tikimybės ir t.t.
Todėl pasakymas, kad „mano variklis traukia/traukia 5kg daugiau“ - nieko nereiškia.

Dažniausiai traukos testo (matuojant apsukas, temperatūrą) tikslas yra nustatyti ar visos sistemos yra suderintos ir dirba optimaliai VARIKLIS-REDUKCIJA-PROPELERIS. Žinant redukciją ir propelerį - reguliujamas variklis. Turint sureguliuotą variklį ir turint žinomą redukciją – parenkamas propeleris ir pan.

Patyręs paramotoristas užsidėjęs paramotorą, kelių kg tikslumu gali pasakyti kiek jis ten stumia, o iš garso net variklio apsukas pasakys :)

Vidaus degimo variklių tendencija - aiški. Maksimalus galingumas – mažiausias svoris.
Todėl ir Vittorazi pristatė naują variklį MOSTER 185 FACTORY, kuris yra 10% lengvesnis už savo Moster pirmtakus.

Detaliau apie FACTORY variklį rasite čia http://www.zeromotor.eu/?page_id=718" onclick="window.open(this.href);return false;

Skelbti atsakymą