Varikliai

Skraidymo įranga,Eksesuarai,Remontas
Paramotors and Paraglidig equipments
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5598
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ricardas » 05 Spa 2007, 10:53

svoris toks pat kaip JPXo o arkliu tik 18 isspaude.

Vartotojo avataras
Minde ppg
Pilotai
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 26 Bir 2007, 20:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Minde ppg » 05 Spa 2007, 11:06

aloyzas liaukus rašė:Labai ta grazi muse tavo ty motoriukas musej koks beje ten idetas?
Jau klausiau, sake TOP 80

Vartotojo avataras
Walds
Pilotas
Pranešimai: 172
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 13:54
Miestas: Vilnius/Švenčionys
Susisiekti:

Standartinė Walds » 07 Spa 2007, 12:07

Ka manytumet apie vandeniu ausinama
http://www.skyengines.ru/features.htm
Pajusk skrydžio skonį ! Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Walds
Pilotas
Pranešimai: 172
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 13:54
Miestas: Vilnius/Švenčionys
Susisiekti:

Standartinė Walds » 07 Spa 2007, 12:12

ir dar apie Raket
02/03/2007 9:57 Недавно вернулся из Швеции, где был в гостях по приглашению компании Radne Motor. C большим уважением отношусь к главе компании и её ведущему конструктору Лейву Радне, имеющему 40-летний опыт конструирования и производства моторной техники, и считаю его одним из лучших в мире специалистов в области производства двухтактных двигателей. Поэтому, когда получил от него предложение обсудить проект разработки нового резонаторного глушителя именно для двигателей Raket 120 Aero, я с радостью принял его. Особенно приятно, что Radne выбрали именно нашу фирму для консультаций по поводу конструктивных доработок Aero версии двигателей. Ведь 3 года назад по подобному приглашению я также ездил на Radne когда стоял вопрос о производстве редуктора. К осени этого года начнётся комплектация всех двигателей Raket 120 Aero новым хромированным резонатором, штампованным из двух половин, с отдельным алюминиевым сайленсером, анодированным в красный цвет. Также Лейв продемонстрировал прототип более мощного двигателя, сконструированного на базе спортивных картинговых комплектующих. Впечатляют его внешний вид и характеристики: двигатель объёмом 125 куб. см развивает мощность в 40 л.с.. Статическая тяга мотора с винтом 115 см составляет 90 кгс. Сейчас этот двигатель в единичном экземпляре проходит серию тестовых испытаний. Сомневаюсь, что этот двигатель станет таким же доступным по цене, как Raket 120 Aero, сконструированный на базе серийных комплектующих от бензоинструмента, но благодаря своим выдающимся техническим характеристикам он найдёт свою нишу в производстве парамоторных двигателей. Единственно, я рекомендовал слегка дефорсировать двигатель и перевести его на более доступные марки бензина. Также мы обсудили условия нашего дальнейшего сотрудничества с компанией Radne Motor AB.
Pajusk skrydžio skonį ! Paveikslėlis

Vartotojo avataras
liotcik
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 09 Bir 2007, 19:52
Miestas: Lenexa
Susisiekti:

Standartinė liotcik » 07 Spa 2007, 16:41

Walds rašė:Ka manytumet apie vandeniu ausinama
http://www.skyengines.ru/features.htm
Idomus variklis, bet kaina jo aukstesne ir uz Cors-Air ir uz TOP-80 (~3000$). Manau sitas variklis turi uzsitarnaut gera reputacija tada gal ir pirks ji kas nors. Ausinimas vandeniu pats savaime nepadaro jo aptikimesniu.

Vartotojo avataras
bence
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 19 Gru 2005, 22:13
Miestas: kaunas

Standartinė bence » 08 Spa 2007, 08:19

siap vandeniniai motorai buna patikimesni del tolygesnio aushinimo, t.y. dirba ne tokiais kritiniais rezimais, kaip orinis.ta puikiai irodo dar ir tai, kad su metalinem gilzem vandeniniams leidziama maisyti i benza mineralini tepala.
Skristi blaiviam įdomu, bet neiprasta.

Vartotojo avataras
liotcik
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 09 Bir 2007, 19:52
Miestas: Lenexa
Susisiekti:

Standartinė liotcik » 08 Spa 2007, 15:03

sutinku, teoriskai taip, vandeninis patikimesnis. Bet praktiskai nebutinai.
Pvz. oru ausinamas honda ar suzukis bus patikimesnis nei vandeniu ausinamas zigulis arba Vichr'is :) .
Esme - kaip gerai suprojektuotas variklis. Daugelio smulkmenu pasiziurejus is isores nesimato. Uztat ir saku - reik pamatyt kaip jis tarnauja.

Vartotojo avataras
Minde ppg
Pilotai
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 26 Bir 2007, 20:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Minde ppg » 08 Spa 2007, 18:37

Ziuriu jums reiktu kazkokio darbo duoti, o tai snekat snekat... Matos, kad ir boeing'a sukonstruot galetumet, net galva sukasi kai paskaitai jus.
Va Laimis vargsta vargsta, niekaip raketuko nesugeba susirinkt, o jus jam ten galetumt ka tu... ir varzteliu... ir vandenuko... ir dar kazkaip ten saket... .

Vartotojo avataras
liotcik
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 09 Bir 2007, 19:52
Miestas: Lenexa
Susisiekti:

Standartinė liotcik » 09 Spa 2007, 04:53


Vartotojo avataras
Reno
Pranešimai: 798
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14

Standartinė Reno » 09 Spa 2007, 10:19

Reikia reduktoriaus, uzvedimo sistemos (jei su "sniuro" pavara, tai butinas ir dekompresorius). Rezonatorius, tikriausia, taip pat "not included". Visa tai reikes pasigaminti arba kur nors isigyti. Taigi, papildomai sugaistas laikas ir papildomos islaidos prie tu 699$ ...

Skelbti atsakymą