Ne nu nebukit juokingi chebryte, nei as ko prasau nei bandau istatymus keist, o viso labo dalinuosi mintimis apie paprasta knygiukste...
Kuri dar eile metu siaip ar taip bus kokia yra kol bus sunaudotos dabartines, isspausdintos knygeles.
Gal jus apie jas jau isdiskutave irgi uzdarai kazkur savo uzdaroje erdveje, ir viskas seniai numatyta ir aptarta - nezinau.
Suprantu esat ideje savo prakaito valandas ir sunkiai isgimde dabartine knygele i si pasauli, bet tai gal nereik i viska taip nagais isikibus laikytis, ir visokios kitokias mintis automatiskai skelbti erezijomis?
Skraidymu knygele
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Saulius Smu
- Pilotai
- Pranešimai: 71
- Užsiregistravo: 14 Rgp 2007, 01:35
- Miestas: Kaišiadorys
- Susisiekti:
Re: Skraidymu knygele
Bent jau Lietuvoje visi parasparnių pilotai laisvūnai turi priklausyti klubams ir tiesiogiai su federacijom nebendrauja. LSPS federacija apjungia klubus. Pvz norėdamas gauti laisvūno licenziją, nori nenori turi priklausyti kažkokiam klubui, kuris ju priklauso federacijai.
Motoristai taip pat bendrauti ir priklausyti ULOPF gali per klubus(jei klystu, pataisykit). Bet daug paprasčiau yra viską tvarkyti per klubus. Todėl daugelis ir nesuka galvos, priklauso klubui, kuris ir sprendžia visus biurokratinius klausimus, kad nereiktų pavieniam pilotui kankintis su federacija. Jei nepatinka vienas klubas, galima kurti antrą, trečią, susikuriate savo taisykles, bendraujate tiesiai su ULOPF. Niekas nieko nedraudžia.
Dėl licenzijavimo. Bent jau taisyklėse rašo, kad licenziją gauti gali pilotas, išklausęs mokymo kursą akredituotoje mokymo įstaigoje ir pateikęs skydžių knygelę (kurią tvirtina irgi mokykla). Visi žinom, kad dabar tai atlieka 5V (realybėje). Ir bent jau teoriškai turi praeiti 5V (ar tai ASA) mokymus, turėti jų antspaudus skraidymų knygelėje. Ir tik tada gali laikyti egzaminą licenzijai gauti. Nors ASA suteikia galimybę egzaminuoti ir baugusiems kitą mokyklą ar mokinantis savarankiškai (nors tai jiems ir neprivaloma daryti - drąsiai galėtų reikalauti visiems mokytis tik jų mokykloje).
Taip kad nepatenkinti esama tvarka gali laisvai tapti licenzijuotu ULOPF 4 klasės orlaivių instruktoriumi, kurti naują klubą/mokyklą, ją registruoti ULOPF, mokinti naujus pilotus ir išdavinėti licenzijas. Taip pat turėti savą klubą su sava tvarka. Niekas to nedraudžia.
O šiaip paprasčiau yra tiesiogiai pakalbėti su Renatu, Aloyzu, Normantu ar kitais 'seniais' - ir atkris didžioji dalis klausimų, ir nereiks gadinti elektroninio popieriaus.
Motoristai taip pat bendrauti ir priklausyti ULOPF gali per klubus(jei klystu, pataisykit). Bet daug paprasčiau yra viską tvarkyti per klubus. Todėl daugelis ir nesuka galvos, priklauso klubui, kuris ir sprendžia visus biurokratinius klausimus, kad nereiktų pavieniam pilotui kankintis su federacija. Jei nepatinka vienas klubas, galima kurti antrą, trečią, susikuriate savo taisykles, bendraujate tiesiai su ULOPF. Niekas nieko nedraudžia.
Dėl licenzijavimo. Bent jau taisyklėse rašo, kad licenziją gauti gali pilotas, išklausęs mokymo kursą akredituotoje mokymo įstaigoje ir pateikęs skydžių knygelę (kurią tvirtina irgi mokykla). Visi žinom, kad dabar tai atlieka 5V (realybėje). Ir bent jau teoriškai turi praeiti 5V (ar tai ASA) mokymus, turėti jų antspaudus skraidymų knygelėje. Ir tik tada gali laikyti egzaminą licenzijai gauti. Nors ASA suteikia galimybę egzaminuoti ir baugusiems kitą mokyklą ar mokinantis savarankiškai (nors tai jiems ir neprivaloma daryti - drąsiai galėtų reikalauti visiems mokytis tik jų mokykloje).
Taip kad nepatenkinti esama tvarka gali laisvai tapti licenzijuotu ULOPF 4 klasės orlaivių instruktoriumi, kurti naują klubą/mokyklą, ją registruoti ULOPF, mokinti naujus pilotus ir išdavinėti licenzijas. Taip pat turėti savą klubą su sava tvarka. Niekas to nedraudžia.
O šiaip paprasčiau yra tiesiogiai pakalbėti su Renatu, Aloyzu, Normantu ar kitais 'seniais' - ir atkris didžioji dalis klausimų, ir nereiks gadinti elektroninio popieriaus.
Pelėdos yra ne tai kas atrodo...
- Aloyzas Liaukus
- Pranešimai: 1841
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 10:35
- Miestas: Vilnius-Alytus-Mena
Re: Skraidymu knygele
Sauliau, aciu, issamiai paaiskinai, gal ir sutaupysim elektroninio popieriaus
http://www.flyotto.lt
http://www.youtube.com/watch?v=Amm6b-ENPZA
http://www.youtube.com/watch?v=Amm6b-ENPZA
- Šaras
- Pranešimai: 194
- Užsiregistravo: 31 Sau 2009, 19:11
Re: Skraidymu knygele
Sis pasiulymas klaidinantis, nes kaip veliau teisingai pakomentavo Saulius - federacijos nariai pagal federacijos istatus gali buti tik visuomenines organizacijos bei klubai..Ricardas rašė:tik tada istok i federacija , mokescius mokek , ir tvarkyk reikalus....
Pirmiau reikia priklausyt federacijai , norint kazko prasyt, ar taisykles derint.
Gera mintis Aloyzai, taupykime elektronini popieriu (o rimciau - forumo duomenu srauta), ir nerasinekim tusciai ? kaip kad:Aloyzas Liaukus rašė:... gal ir sutaupysim elektroninio popieriaus
Aloyzas Liaukus rašė:ir i seima tokiu pat budu
- Ricardas
- Pranešimai: 5635
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Skraidymu knygele
cia nieko klaidingo ner.Istok i federacija ir reiskia istot i federacija .Tik normaliai visi supranta kad tai padaryt galima tik per klubus.Šaras rašė:Ricardas rašė:tik tada istok i federacija , mokescius mokek , ir tvarkyk reikalus....
Pirmiau reikia priklausyt federacijai , norint kazko prasyt, ar taisykles derint.
Sis pasiulymas klaidinantis, nes kaip veliau teisingai pakomentavo Saulius - federacijos nariai pagal federacijos istatus gali buti tik visuomenines organizacijos bei klubai..
susijunge partizanai yr Klubas
Susijunge klubai yra Federacija
susijunge federacijos yra Lietuvos aeroklubas
- Saulius Smu
- Pilotai
- Pranešimai: 71
- Užsiregistravo: 14 Rgp 2007, 01:35
- Miestas: Kaišiadorys
- Susisiekti:
Re: Skraidymu knygele
Pasitaisau. Laisvūnai tiesiogiai federacijai priklausyti negali, tik per klubus.
O motoristai, kaip suprantu, gali priklausyti ir tiesiai federacijai (pagal ULOPF įstatus). Nes ji apjungia ne tik klubus, organizacijas, ir pavienius orlaivių savininkus (pataisykit jei klystu).
Bet kuriuo atveju tai nieko nekeičia - mūsų naudojama skrydžių knygelė yra 5V 'nuosavybė' su joje galiojančia tvarka. Kaip sakoma, 'kieno ratuose sėdi, to ir daina dainuoji'. Ir tikrai nėra privaloma visiems Lietuvos PPG pilotams naudoti būtent šios knygelės. Jei nepatinka ši knygelė, nustatyta deklaravimo tvarka - nenaudok jos, pasidaryk savo.
Ir dar gi. 5V ne vienintelis PPG klubas ir bendruomenė Lietuvoje. Ir niekas neverčia visų Lietuvos PPG pilotų elgtis pagal šią tvarką, dalyvauti 5V renginiuose. Bet jei jau dalyvaujate, naudojatės klubo resursais, tai būkit malonūs, laikykitės 5V tvarkos, 'nekakokit' 'šeimininkams ant galvos (čia visiems tai galioja). O jei kas nepatinka - nedalyvaukit. Arba stokit į klubą, aktyviai dalyvaukite ir keiskite esamą tvarką.
O motoristai, kaip suprantu, gali priklausyti ir tiesiai federacijai (pagal ULOPF įstatus). Nes ji apjungia ne tik klubus, organizacijas, ir pavienius orlaivių savininkus (pataisykit jei klystu).
Bet kuriuo atveju tai nieko nekeičia - mūsų naudojama skrydžių knygelė yra 5V 'nuosavybė' su joje galiojančia tvarka. Kaip sakoma, 'kieno ratuose sėdi, to ir daina dainuoji'. Ir tikrai nėra privaloma visiems Lietuvos PPG pilotams naudoti būtent šios knygelės. Jei nepatinka ši knygelė, nustatyta deklaravimo tvarka - nenaudok jos, pasidaryk savo.
Ir dar gi. 5V ne vienintelis PPG klubas ir bendruomenė Lietuvoje. Ir niekas neverčia visų Lietuvos PPG pilotų elgtis pagal šią tvarką, dalyvauti 5V renginiuose. Bet jei jau dalyvaujate, naudojatės klubo resursais, tai būkit malonūs, laikykitės 5V tvarkos, 'nekakokit' 'šeimininkams ant galvos (čia visiems tai galioja). O jei kas nepatinka - nedalyvaukit. Arba stokit į klubą, aktyviai dalyvaukite ir keiskite esamą tvarką.
Pelėdos yra ne tai kas atrodo...