Puslapis 78

Parašytas: 05 Bal 2009, 07:21
Ricardas
Man jau iprasta sita knygele per tiek metu.Keist nereikia.
Aukscius ir atstumus reikia pasizymet.GPSus visi naudoja.po 6 metu idomu prisimint kaip 2 km pakilai.
Minutes paverst valandomis mokoma 2 klaseje.
aerodrome instruktorius parodys kaip pildyt.I skaitykla nedesiu .

Parašytas: 05 Bal 2009, 07:22
Ai varom
Nu, kad nerasyt lgai apie pildyma - viena karta geriau parodyt ir is karto suprasim vienas kita. Jei skraidai Kaune, - paprasyk ju.

Knygeliu formatas mus tenkino, todel dabar ju pagaminta, berods, virs simto. Musu paciu reikalas, kokios jos bus ateity. Kuomet baigsis, normalu, bus galima apsvarstyti visus variantus.

Parašytas: 05 Bal 2009, 09:42
Reno
Ðaras rašė:Viena knygute siaip taip gavau, reikia dar vienos draugui :) Jau ir pildyt jas laikas atejo ;). Turiu klausimu...
...Tureciau keleta pasiulymu sekanciai knygeles "versijai"...
...Kilometrai ir pasiektas aukstis mano manymu yra beletristika, nes...
...Skrydzio trukme - siulyciau matauoti valandas kaip ir kitur aviacijoje...
...Didesnio tikslumo nei nereikia manau...
...Nei sis nei tas are ne kolegos?
Ne vienerius metus skraidantys knygutes grafas uzpildo daug neprakaituodami :D.
Jei neklystu, esi dar tik pradedantis "karlsonas". Naturalu, kad kyla klausimu - juk niekas negime mokedamas. Bet pradzia, sakyciau, gan ispudinga - is karto pasilyle patarimai bei pasiulymai ka jau mums reiketu keisti... :lol:
Jei susitvarkai su varikliu bei sparnu, tai skraidymu knygeles pildymo ipatumus "perprasi" tuo labiau. Garantuoju :lol: :lol: :lol:
Nesivarzyk klausti. Tikrai padesim.
O dabar stsakymai i patektus klausimus:
"Aparato tipas" - variklio ir sparno derinys. Keiciant bet viena is dvieju, keiciasi ir "tipas", pvz. RAKET 120/Sting 120 yra kito "tipo", nei M25Y/Sting 120. RAKET 120/Sting 120 "tipas" skiriasi nuo RAKET 120/Sting 140 ir nuo RAKET 120/APCO Thrust.
Knygeliu numeracija? Dar niekam is musu si problema dar neiskilo. Knygeles eiles Nr. iprasta rasyti ant virselio, o nurodyta eiles tvarka patvirtina irasu datos (taip, pvz. daro sklandytojai ir ne tik Lietuvoje).
Nuskristi kilometrai ir aukstis? Skraidant su prietaisais nieko nereikia "lauzti is lempos" - viskas buna uzfiksuota.
Del "apvalinimo kaip ir kitur aviacijoje" naudojat desimtaine sistema. Pociunuose, matyt, aviacijos nera, nes ten skraidymu vadovai raso valandas ir minutes. O kaip reiketu suprasti irasa, pvz. 1,7 val (1val. 70min. ar 1val. ir 42min.). Patogiausia, turbut, skaiciuoti valandos tikslumu :lol: :lol: :lol: Tada 36val. 478min. net nereiketu perskaiciuoti (43val. ir 58min.) - irasai 36,5val. ir ramu :lol: :lol: :lol:

Parašytas: 05 Bal 2009, 11:37
Šaras
Taigis taigis, permainos nera lengvas dalykas ;)

Parašytas: 05 Bal 2009, 12:00
Ricardas
Ðaras rašė:Taigis taigis, permainos nera lengvas dalykas ;)
kolkas permainoms jokio realaus reikalo,nebent is neturejimo ka veikt.

Re: Skraidymu knygele

Parašytas: 19 Vas 2010, 19:28
Šaras
Galbut jums bus idomu pamatyti ASA (Aviation Supplies and Academics) standartine Piloto knygele:
Pirmos dvi nuotraukos tai lapas kuriame surasoma "Dienos skridimu apskaita"

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Sekantis vaizdelis atitinka musu "metine skridimu apskaita", suskirstyta menesiais ir pagal orlaivio tipa:
Paveikslėlis

Dabartineje musu knyguteje nera nusileidimu skaiciaus skrydzio metu ir kiek suprantu dizainas yra "vienas skrydis-viena eilute"
Gerai jei skrydis vienas per diena. Jei skrydziai 2-3 galima juos rasyti kiekviena i savo eilute.
Ka daryti tuo atveju jei per diena atliekama tarkim 10 nusileidimu?
Kaip jus sita klausima sprendziate?
Taipogi man vis dar neaisku kieno A.V. dedamas pirmajame puslapyje? ULOPF? Klubo? Piloto? ;)
Logiskai mastant kadangi knygele yra ULOPF skraidymu knygele, tai ir spaudas turetu buti ju, knygeleje priklausomybe klubams nepamineta. Taciau speju kad su logika cia nesusiduriama ir spaudas siuo atveju dedamas 5V..? Nepriklausantys klubams pilotai kaip tada turetu daryti?

Re: Skraidymu knygele

Parašytas: 19 Vas 2010, 20:45
Reno
Kiek skridimu, tiek ir nusileidimu. Nezinau budo, kaip vieno skrydzio metu nusileisti keleta kartu arba atvirksciai :D Didzioji dauguma musiskes technikos vaziuokles neturi, o nuosavom kojom "resursai" neskaiciuojami.
Kokia prasme uzdavineti klausimus, kuriu atsakymai PPG neturi jokios praktines reiksmes, kaip ir skraidymo knygeles eilutes "dvimotoris", "keturmotoris" ir t.t.
Jeigu skraidymu knygeleje klubo antspaudas paciam atrodo perdaug menkavertis, sia problema isspresti pades ULOPF :D

Re: Skraidymu knygele

Parašytas: 19 Vas 2010, 22:02
Šaras
Techniskai tai yra labai paprasta, nes "Skrydzio laikas - laikas nuo orlaivio pajudėjimo is starto vietos ketinant kilti iki
orlaivio sustabdymo po skrydzio" taigi jei nusileidus ant zemes nesustoji, o begi toliau ir isibegejes vel pakyli, apskrendi rata ir nusileidi, stai ir skrydis su dviem nusileidimais ;)
Kol kas su tokiomis sudetingesnemis knygeles pildymo situacijomis susidurti PPG man neteko, gal ir neteks, bet tiesiog dalinuosi sava patirtimi , ir galbut is to kazka naudingo galima pritaikyti, (arba ne) ir PPG.
Dar va pagalvojau kad nuotrauka yra nereikalinga knyguteje, tapatybe vizualiai galima nustatyti ir pagal teises, kuriuos visi nesiojames pinigineje...
O del stampo - nei jis per geras nei per prastas, tiesiog nelabai jauku jaustis kad pilotai ne klubo nariai vienaip ar/ir kitaip yra vis pamazu speiciami i kampa.. Malonu girdet kad taip visgi nera, ir galima tvarkytis reikalus ir per federacija.

Re: Skraidymu knygele

Parašytas: 19 Vas 2010, 22:15
Ricardas
Šaras rašė:Malonu girdet kad galima tvarkytis reikalus ir per federacija.
tik tada istok i federacija , mokescius mokek , ir tvarkyk reikalus....
Pirmiau reikia priklausyt federacijai , norint kazko prasyt, ar taisykles derint.

Re: Skraidymu knygele

Parašytas: 19 Vas 2010, 22:22
Aloyzas Liaukus
ir i seima tokiu pat budu