ULOPF renkama info apie ULO padėtį , reguliavimą europos šalyse ir LT .
Lentelė dar tikslinama . Tai liečia reguliuojamus orlaivius .
Paspaudus ji pasididins.
Povilas Kalinauskas ( ULOPF Prezidentas) :
Nebegalima sakyti, kad "nėra" ULO statistikos.
1) Statistika yra, ir ji sako viena: griežtai reguliuojamose šalyse skraido mažai lėktuvų. Nereguliuojamose skraido daugiau.
2) Statistika sako, kad laidotuvių/1000 aktyvių orlaivių bus apie 2,5 vieneto. Nepriklausomai nuo taisyklių griežtumo (Vokietijoje griežtesnės nei Prancūzijoje/Italijoje/Čekijoje, o užsimuša daugiau).
Olandija, Norvegija, Švedija - su keliais šimtais ULO orlaivių - iškrenta iš apibrėžimo srities, lyginant su tūkstantinėm miniom kitose šalyse.
Britai turi vienas griežčiausių taisyklių EU, tačiau jų CAA imasi švelninti. Skaityti čia (automatinis vertimas google translate) Jei pas mus procesas trunka pusmečiais ir metais - pas juos - savaitėm ir mėnesiais.
3) Statistika teigia, kad saugumas nepriklauso nuo taisyklių griežtumo: absoliučiai atleistos vadžios (Italija, Prancūzija) VS paveržtos (Vokietijoje, Čekija)
4) Spalvos (išskyrus populiacijos dalyje) parinktos taip:
Žalia - paprasčiausia naudojama sistema
Geltona - kvepia biurokratija
Raudona - biurokratija.
5) Svarbiausioje Europos dalyje (EASA požiūriu) viskas kiek paprasčiau.
7) Kaip matome, lengviausiai kvėpuoja Italai, tada Prancūzai.
Vertinimas subjektyvus: pradžioje viską žymėjau raudonai, ko neradau - palikau. Kai kur tiesiog trūksta aiškumo.
Vertinimas santykinis. Net jei visi 3 variantai yra priimtini, žaliai žymėjau lengviausią, raudonai - sudėtingiausią.
Palyginamoji lentelė
Forumo taisyklės
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
<< Adm.Kontaktai ir greitosios žinutės>>
- Ricardas
- Pranešimai: 5636
- Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti: