Irangos analizai...

Paranormalūs skraidymo reiškiniai
Vartotojo avataras
Ricardas
Pranešimai: 5597
Užsiregistravo: 16 Lap 2005, 18:51
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Irangos analizai...

Standartinė Ricardas » 15 Gru 2009, 14:07

Kad neuzgruzint skraidymo temu , rimtas irangos analizes rasykit cia.
tik pagristas ir be........

Vartotojo avataras
Reno
Pranešimai: 798
Užsiregistravo: 17 Lap 2005, 14:14

Standartinė Reno » 15 Gru 2009, 16:49

Pastaruoju metu forume ženkliai pagausėjus įkyrios ir tendencingos reklamos (jos autoriai, deja, nenori tai pripažinti) buvo nuspręsta atidaryti šią - "Para-mitų laboratoriją".
Dar ne taip seniai buvo aktyviai agituojama, kad musų ausyse zyztų vienas variklis. Dabar - vienam sparnų gamitojui visai nepelnytai priskiriami "atradimai", o ivaizdžiui sustiprinti pateikiami filmukai, prasidedantys ir pasibaigiantys gamintojo logotipo demonstravimu bei apgalvotai surežisuoti "lenktyniniai testai", kurių rezultatas nesunkiai atspėjamas iš anksto (nes "nugalėtojas" nors ir yra daugmaž neutralus, bet "pralaimėtojas" - labai suinteresuotas savo nesėkmės išreklamavimu). Potencialūs liudininkai į įvykio vietą net buvo agituojami atvykti su kameromis, kad nufilmuotų kaip prie "patrakusiai zujančio aitvaro" prisigretina iki tol tik "šiaip sau skraidęs refleksas" ir šalia kiek paskridęs greitai "nudumia", palikęs konkrentą "be pasirinkimo".
Kokio tikslo siekiama bandant palyginti neleistinai perkrautą "laisvūnišką" sparną ("tikuosi stropos atlaikys") su normaliai įkrautu motoriniu, kokia prasmė gretinti DHV sertifikuotus parasparnius su DHV sertifikacijos niekaip nesugebančiais "įveikti" refleksais, priešpastatyti "technologijas" gravitacijai (pagalvokite kas nutiktų, jeigu staiga pradingtu gravitacija!) ar priminti apie DHV-2 sparno "puikią aerodinaminę kokybę, kurios šiandien nelabai ir reikės", nes zinoma, kad parasparniui išvystyti didesnio greičio ji nė kiek nepadeda.
Dauguma, manau, yra matę "Mitų griovėjų" (Myth Busters) laidas. Pažeidinėti autorinių teisių "Para-mitų laboratorija" nepretenduoja. Tačiau kai kuriais minėtos laidos principais pasinaudoti verta - neutralių asmenų atlikti "testai" visada yra objektyvesni. Na, o jeigu lyginsime duomenis, gautus elektroninėmis priemonėmis, reikės pažymėti, kuri informacija pateikiama gamintojo, o kuri - gauta iš nepriklausomo šaltinio. Ši buvo problema buvo sėkmingai išspręsta rusų paramotoristų forume (kas netikite - pasiskaitykit). Tikiu, kad ir mums tai pavyks. Tikiuosi savitarpio supratimo ir pagarbos vieni kitiems. Dėkoju iš anksto visiems bendraminčiams.

Vartotojo avataras
Ai varom
MadPilots™
Pranešimai: 2233
Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ai varom » 15 Gru 2009, 23:15

"Renatai" - viskas bus gerai. Nereaguok taip jautriai, - gal paskraidymo truksta?
I sveikata! (biski girta nuotrauka gavosi, bet siai temai tinka) :wink:

Paveikslėlis
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.

Vartotojo avataras
Saulius Smu
Pilotai
Pranešimai: 71
Užsiregistravo: 14 Rgp 2007, 01:35
Miestas: Kaišiadorys
Susisiekti:

Standartinė Saulius Smu » 16 Gru 2009, 00:24

Idomu būtų išgirsti, kokie yra refleksų minusai (kas daug nagrinėjosi). Kaip suprantu, pagrindinės 2 problemos: suvartoja daug kuro (naturalu prie didelių greičių) ir neaiškus ar uždelstas sparno atsistatymas po lūžimo. Kad sparnas gali lūžti ar nueiti priekis žemyn, labai realu (bent kalnuose) - patekus į gerą žemėjantį srautą. Idomi tada visa grandininė reakcija - greitis ir inercijos momentas didelis, vairuoji 'ausimis' - kaip kažin tada sugaudai sparną. Ir kokie dar refleksų minusai yra?

Ir kokie minusai ar pavojai yra skrendant per mažo ploto sparnu?

Refleksų privalumą matyčiau gal tame, kad turi didelį greičių diapazoną - gali skristi kaip su čiumodanu (jei kokybė tikrai tokia gera kaip deklaruoja), ir kaip su britva. Tai čia kaip du viename - turi ir lėtą sparną, ir greitą viename.

Idomu ką pasakys su tuo realiai susidurę.
Pelėdos yra ne tai kas atrodo...

Vartotojo avataras
Armis
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 27 Spa 2009, 22:45
Miestas: Elektrėnai-Vilnius

Standartinė Armis » 16 Gru 2009, 07:55

Va, va va... Patiko man Sauliaus mintis, kas su juo vyksta pavojingose situacijose? Neturi rankose klevantu, pjauni greitai ir oba, gera turbulencija, gauni kaskadas ir ... po visu greiciu malonumu... ? Kuo greitesnis sparnas, tuo jis jautresnis ir labiau neria i prieki po luziu, nekalbu apie kaskadas, po kuriu ir salto darome su "britvomis", man su motoru kolkas nesinoretu salto pabandyti... Gal galima saugumo testu isvysti maximaliu greiciu, idomiau ir itikinamiau butu nei paziureti kaip skrenda ramiu oru. :) 50-80% asimetriniai frontalai, 100% frontalas ir t.t. zinoma ausytemis valdant... tik zapaske paimti patariu test pilotui :wink:
Armis

Vartotojo avataras
Ai varom
MadPilots™
Pranešimai: 2233
Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ai varom » 16 Gru 2009, 09:01

Kalbat apie standartinius laisvuniskus sparnus, o tu, Armi, ko gero is esmes nelabai supratai apie ka mes snekam :-) Kartu, tu pats i viska atsakei - truksta ziniu.
Ijungtu refleksu luzio net specialiai negalima isprovokuoti. T.y. pilotai pasikabindavo visu savo svoriu ant "A" eiliu ir del didelio apkrovimo, jo nenulauzi. Be abejones yra zemeje turbulenciju, kurios ir lektuvams nulauzo sparnus, taciau tokiose salygos PPG jau nebeskrenda.
Reflekso isskirtinumas ne tik greicio diapazone. Kam reikalingas didelis greitis, jei jis pavojingas? Esme, - kuo didesnis greitis, tuo didesnis stabilumas. Iskrisdamas i galima turbulencijos zona ISMINI spyda!
Didziausias refleksu trukumas yra toks, kad labai truko apie juos informacijos.
Kalnuose su refleksu praktikos irgi turejom. Netgi tandeminiu refleksu ir per varzybas. Ir ta praktika lygiai tokia pati. Musu sparno maximalus svoris buvo 300 kg! Mus realus skridiminis buvo 225 kg. Mes jo normaliai net neikrove buvom. O ragavom tokiu termiku ir zemejimu, kad patikek..
Kad suvoktum sita sparna, reikia ziniu ir valandu. Klausti yra normalu, bandyti? - visada prasom, o teigti nebandzius?! - tokia tu teoretiku dalia.. :wink
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.

Vartotojo avataras
Saulius Smu
Pilotai
Pranešimai: 71
Užsiregistravo: 14 Rgp 2007, 01:35
Miestas: Kaišiadorys
Susisiekti:

Standartinė Saulius Smu » 16 Gru 2009, 10:15

Bandysim bandysim. Synthesis skrenda gerai, Nucleon turėtų būti dar smagiau. O beje, gal kartais kas jau ištestavo, kiek benzo realiai tokie sparnai valgo su užtrauktais trimeriais? Ar panašiai kaip ir kiti, ar visgi daugiau? Ir kokios sanaudos gaunasi pilnu greičiu? Didelis benzovozas iš galo reikalingas?

P.S. O vienok laisvi galai gerai išdirbti pas Dudek'ą. Patiko kokybė.
Pelėdos yra ne tai kas atrodo...

Vartotojo avataras
Ai varom
MadPilots™
Pranešimai: 2233
Užsiregistravo: 11 Bal 2006, 21:40
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Ai varom » 16 Gru 2009, 10:47

Kai skraidziau su paprasto profilio parasparniu DHV2 26 kv.m. su JPX 2.8 redukcija ir trimenciu 130 propu sudegindavau 5 ltr./h. Per varzybas ekonomijos pratime susipaudziau iki 4 ltr./h.
Su tuo paciu varikliu persedau ant ReAction 29 kv.m. tai trikampiuose, kai stovedavau ant speedo sudegindavau 7 ltr. Per varzybas ekonomijos pratime susispaudziau iki 5 ltr./h.
Abiejais atvejais skridiminis svoris buvo 130 kg.

Renkantis toki sparna, butina laikytis svorio ribu.
Gyvenu ne tuom, ką turiu, o tuom, ką darau.

Vartotojo avataras
Darius
Pilotai
Pranešimai: 444
Užsiregistravo: 12 Gru 2005, 16:48
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Darius » 16 Gru 2009, 11:16

Va paziurekit kas nemate kaip refleksai luzineja... :D
http://www.dailymotion.com/video/x224we ... logy_sport

O matuojant kura, pamatuokit ir nuskristus kilometrus.
Senas,patyres kamikadzė

Mindaugas
MadPilots™
Pranešimai: 880
Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 11:38
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Mindaugas » 16 Gru 2009, 11:42

Darius rašė:Va paziurekit kas nemate kaip refleksai luzineja... :D
http://www.dailymotion.com/video/x224we ... logy_sport

O matuojant kura, pamatuokit ir nuskristus kilometrus.

That is only when you get them to collapse... The only way you can get them to collapse is by hanging your entire weight on one A risers, which is busy speeding up one side of the wing only, and when it does finally collapse of course it going to be quite violent! A very unnatural way to get a collapse. (but the only way certification knows, with normal paragliders)

In all honesty it is quite rare that we hear of pilots getting large weather induced collapses while on full reflex!

Skelbti atsakymą