Puslapis 24

Parašytas: 16 Gru 2009, 11:42
Mindaugas
Mindaugas rašė:
Darius rašė:Va paziurekit kas nemate kaip refleksai luzineja... :D
http://www.dailymotion.com/video/x224we ... logy_sport

O matuojant kura, pamatuokit ir nuskristus kilometrus.

That is only when you get them to collapse... The only way you can get them to collapse is by hanging your entire weight on one A risers, which is busy speeding up one side of the wing only, and when it does finally collapse of course it going to be quite violent! A very unnatural way to get a collapse. (but the only way certification knows, with normal paragliders)

In all honesty it is quite rare that we hear of pilots getting large weather induced collapses while on full reflex!

http://www.youtube.com/watch?v=TbNwk4BD ... re=related

Parašytas: 16 Gru 2009, 11:43
Ai varom
Pasiziurekit i profilius:

A variantas. Iprastas profilis. Lygiai toki pat profili turi refleksinis sparnas su uztrauktais trimeriais ir neismintu spydu. Todel tokioj pozicijoj yra vienodai jautrus luziams ir tikrai nesunku tai padaryti (ar tai gauti :-) tik reik ilist i normalia kose).

B variantas. Iprasta profilis su atleistais trimeriais.

C variantas. Iprastas profilis su ismintu spydu.

D varinatas. Refleksinis profilis su atleistais trimeriais.

E variantas. Refleksinis variantas su atleistais trimeriais ir ismintu spydu.

Paveikslėlis

D ir E variantuose matosi, kad slegio centras stumiasi zenkliai i prieki, todel ir yra taip, kad kuo greiciau jis skrenda, tuo stabilesnis yra. Nori paprasto sparno? uzsitrauk trimerius, neliesk spydo ir turesi paprasta parasparni.

Parašytas: 16 Gru 2009, 11:59
Ai varom
Mindaugas rašė:
Mindaugas rašė:
Darius rašė:Va paziurekit kas nemate kaip refleksai luzineja... :D
http://www.dailymotion.com/video/x224we ... logy_sport

O matuojant kura, pamatuokit ir nuskristus kilometrus.

That is only when you get them to collapse... The only way you can get them to collapse is by hanging your entire weight on one A risers, which is busy speeding up one side of the wing only, and when it does finally collapse of course it going to be quite violent! A very unnatural way to get a collapse. (but the only way certification knows, with normal paragliders)

In all honesty it is quite rare that we hear of pilots getting large weather induced collapses while on full reflex!

http://www.youtube.com/watch?v=TbNwk4BD ... re=related
Paramania GT. Ka cia pilotas padare? Ko gero niekas nezino kodel, bet jis vienu metu bande priversti parasparni skristi ir greitai, ir letai. T.y. is sparno padare:

Paveikslėlis

Auksciau rasiau - sulauzyti gali, bet tik A variante.
Beje, kaip po 100% frontalo isejimas tokiam auksty ispudingai geras.

Parašytas: 16 Gru 2009, 12:19
Saulius Smu
Ai varom rašė:
Paramania GT. Ka cia pilotas padare? Ko gero niekas nezino kodel, bet jis vienu metu bande priversti parasparni skristi ir greitai, ir letai. T.y. is sparno padare:
Yep. Čia, beje, pilotas šį atvejį pakartojo filmuodamas, prieš tai jau turėdamas panašų lūžimą. Kaip jis pats rašė, jau žinojo, kad šis jo veiksmas prie nieko gero neprives - sparnas lūš. Ką jis padarė. Ogi pilnai išmynęs speed'ą bandė užtraukti trimerius. Ir gavosi kaip kad Aivaras nupiešė - perlinko pusiau, nori nenori jis turėjo lūžti. Nors ir buvo įspėtas apie tai. Tiesiog nereikia daryti nesąmonių, laikytis nurodymų, rekomendacijų - ir nebus tokių lūžių.

O dėl bendro lūžimo. Idomu visgi, kaip refleksas sureaguotų kur nors kalnuose, pereidamas pvz. iš +8m/s į -5m/s ar pan. Nes sparną teoriškai turėtų nutraukti žemyn. Kažkas gal tai bandė. Iš kitos pusės, su refleksais tokiom sąlygom turbūt nelabai kas skraido (ne tam jis skirtas).

Parašytas: 16 Gru 2009, 12:31
Ai varom
Saulius Smu rašė:
O dėl bendro lūžimo. Idomu visgi, kaip refleksas sureaguotų kur nors kalnuose, pereidamas pvz. iš +8m/s į -5m/s ar pan. Nes sparną teoriškai turėtų nutraukti žemyn. Kažkas gal tai bandė. Iš kitos pusės, su refleksais tokiom sąlygom turbūt nelabai kas skraido (ne tam jis skirtas).
As asmeniskai i tokia situacija nenoreiciau papult a nei su jokiu sparnu. Belieka tik isivaizduot..

Parašytas: 16 Gru 2009, 12:54
Reno
Saulius Smu rašė: ...Ogi pilnai išmynęs speed'ą bandė užtraukti trimerius. Ir gavosi kaip kad Aivaras nupiešė - perlinko pusiau, nori nenori jis turėjo lūžti...
Naturalus klausimas - o jeigu atvirksciai - esant uztrauktiems trimeriams minti speed'a?

Parašytas: 16 Gru 2009, 13:05
Ai varom
Reno rašė:
Saulius Smu rašė: ...Ogi pilnai išmynęs speed'ą bandė užtraukti trimerius. Ir gavosi kaip kad Aivaras nupiešė - perlinko pusiau, nori nenori jis turėjo lūžti...
Naturalus klausimas - o jeigu atvirksciai - esant uztrauktiems trimeriams minti speed'a?
Tai priklauso nuo sparno modifikacijos. Nes gamintojai skirtingai pradejo suvokti trimeriu uztraukima. Mano skraidytame Reactione, bet kokius greitintuvus galedavai naudoti bet kokia tvarka. Taip as per slalomus ir skrisdavau. Dabar sugalvojo trimeriu pozicija, kada sparnas specialiai yra pristabdomas. T.y. tas pats, kaip skrendi ramiai ir ekonomiskai - su maziausiu zemejimu (tai kartu padeda ir tupti su mazesniu vertikaliu greiciu). Paramotoristo zodziais tariant - sparnas uzshtalinamas. Tokioj pozoj surietus sparna spyda minti, tas pats, kaip auto gaza ir stabdi spaust vienu metu.
Paprastu profiliu sparnas tampa prie nuliniu trimeriu. Trimeriai yra suzymeti:

Paveikslėlis

Parašytas: 17 Gru 2009, 13:25
Reno
Ideja, greiciausia, nusiziureta nuo sklandytuvu - juose skrydzio metu i (+) ir (-) padetis pastatomi uzsparniai jau naudojami daugiau, kaip 40 metu.

Parašytas: 18 Gru 2009, 17:40
Justas
Kas cia da plude?....

Paveikslėlis

Parašytas: 18 Gru 2009, 17:47
Vilmantas
Per anksti tau zinot..... :lol: (gal ir man,bet as jau zinau) :lol: